Jeden z najstarszych raportów w portfolio wydawnictwa. Zawiera artykuły zajmujące się najważniejszymi problemami w branży, takimi jak siła reklamowa medium, specyfika kreacji, stan badań, prawodawstwo, wreszcie rozwój oferty nośników i konsolidacja kapitałowa.

W raporcie między innymi:

- Przystanek nad badaniami. OOH tracił na równi z radiem i prasą. Spadły marże, wyhamowały inwestycje, ale układ sił w branży pozostał bez zmian. Rok 2010 może być punktem zwrotnym, bo przetarg na warszawskie wiatyustawi rynek przynajmniej na kilkanaście lat. Wejdzie JCDecaux?
- Czlowiek Roku. Działać, nie gadać. Janusz Malinowski, prezes Ströera.
- Prosto w target. Dominik Damaziak, group sales director w Krewkich Krawcach i Media Shopie.
- Kampania Roku. Wybacz mi, Kochanie... rzeprosiny były motywem przewodnim najciekawszej naszym zdaniem kampani outdoorowej 2009 roku zrealizowanej na zlecenie PZU SA.
-Wiek dziecięcy. Digital signage wciąż zmaga się z tymi samymi barierami: brakiem badań, brakiem zainteresowania ze strony media plannerów i dużym rozdrobnieniem rynku. Jest to jednak medium bardzo młode i z potencjałem.
- Wielki format. mniejsza skala. Reklama wielkoformatowa, podobnie jak cała branża reklamy zewnętrznej, nie obroniła się przed kryzysem. Spadki były znacznie wyższe niż w klasycznym outdorze. Branża po pierwszych tygodniach tego roku spodziewa się, że teraz będzie dużo lepiej. Liczy też, że wreszcie uda się uporządkować polski rynek siatek zarówno pod względem oferty, jak i jego uczestników.

20 strony
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.