Raport strategiczny IAB Polska „Internet 2011 – Polska, Europa, świat” to już piąta edycja corocznego podsumowania rynku wydawanego wspólnie z „Media & Marketing Polska”. Raport ten jest najwiarygodniejszym źródłem informacji na temat rynku internetowego w Polsce, zarówno dla branży interaktywnej, medialnej, jak i dla marketerów. Rok 2011 był wyjątkowy pod wieloma względami – przede wszystkim, przeciwnie niż w mediach tradycyjnych, inwestycje w komunikację marketingową marek rosły, a udział reklamy mobilnej osiągnął już dojrzałą pozycję i przestał być marginalnym zjawiskiem. Był to również czas umacniania roli tego medium przez dotychczasowych graczy z innych segmentów rynku medialnego. Zakup Onetu przez Ringier Axel Springer, jednego z czołowych graczy rynku prasowego w Polsce, oraz deklarowane w związku z tym oczekiwania wydawcy potwierdzają trwałą zmianę rynku medialnego. Uruchomienie projektu Natemat.pl oraz związane z tym nadzieje na samodzielny, jakościowy kontent oraz reklamę wizerunkową w miejsce rozczarowujących od lat klików i wyświetleń stanowią kolejny zwiastun zmiany rynku medialnego. Wierzę, że informacje zawarte w raporcie pozwolą naszym czytelnikom lepiej poznać komercyjną stronę internetu, a co za tym idzie, ułatwią osiągnięcie realnych sukcesów. Juliusz Donajski Plik do pobrania 10,5 MB: Raport Strategiczny IAB Polska - Internet 2011 76 stron Prenumerata "Media & Marketing Polska"

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.