Po raz szósty prezentujemy wyniki badania satysfakcji klientów AGENCJI INTERAKTYWNYCH przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown na zlecenie redakcji "Media & Marketing Polska".

Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 10.02-18.03.2016 r. DIGITAL NOWYM FULL SERVICE
Fakt, że w tym raporcie przyznajemy aż siedem nagród i wyróżnień dla agencji digital, wart jest zastanowienia. Szczególnie że miesiąc temu w raporcie o agencjach reklamowych nie było nagrody głównej.
Ostatni rok uświadomił nam dobitnie, że na naszych oczach odbywa się ważna zmiana – agencje digital stają się tym, co kiedyś nazywaliśmy agencją full service. To w nich
coraz częściej powstają kluczowe strategie komunikacji, to przez nie przechodzą coraz większe budżety kreatywne i w końcu, co także ważne dla klientów, to one dzisiaj mają „cool factor”.
Lubię To, Gong czy nagradzany przez nas w ub.r. VML śmiało wchodzą na tereny zarezerwowane dotychczas dla agencji reklamowych. Firmy digital są tu często wspierane
przez dobrych kreatywnych i strategów, których wcześniej może zbyt pochopnie pozbyły się ATL-owe sieciówki.
Rosną budżety i zatrudnienie. Czy czegoś nam jeszcze na tym rynku brakuje? Jak na rosnący rynek pojawia się zaskakująco mało nowych graczy, którzy rzuciliby wyzwanie
i agencjom ATL, i dużym firmom digital. W tym raporcie mamy zaledwie kilka nowych agencji. Czyżby największe talenty wybierały dzisiaj start-upy?

Tomasz Wygnański,
z-ca redaktora naczelnego „Media & Marketing Polska”

50 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.