Konferencje pod egidą „Media Marketing Polska” dotyczą zależności biznesowych w trójkącie: klienci-agencje-media. Celem spotkań oprócz wymiaru edukacyjnego jest umożliwienie nawiązania uczestnikom nowych kontaktów biznesowych oraz szeroko pojęty networking.
Założeniem naszych konferencji jest jak najbardziej obiektywne przedstawienie omawianego zagadnienia dlatego zaproszeni do udziału goście - prelegenci i paneliści – reprezentują wszystkie zaangażowane w biznes strony: marketerów, agencje oraz media.
2022 - Multiscreen Day 2022
2021 - Next Day Week 2021
2022 - Shopper Day 2022
2021 - Multiscreen Day
2020 - Next Day Summit
2020 - Multiscreen Day
2019 - Insight Day
2019 - Multiscreen Day
2017 - Marketing sportowy
2015 - Kobieta jest trendy
2014 - Cyfrowa kobieta - pokusa marketingu
2013 - CSR
2013 - Kobieta pokusa marketingu
Konferencje pod egidą magazynu „Food Service” dotyczą branży HoReCa. Celem spotkań oprócz wymiaru edukacyjnego jest aktywizacja i integracja środowiska, dyskusja o bieżących problemach i szukanie rozwiązań, promocja talentów oraz wzajemna inspiracja w działaniach.
Zaproszeni do udziału goście - prelegenci i paneliści - poruszają zagadnienia dotyczące nowoczesnego pojęcia komunikacji marketingowej w gastronomii. Rozmawiamy o tym jak skutecznie promować restaurację, w jaki sposób nawiązać współpracę z otoczeniem biznesowym aby obopólnie czerpać z niej marketingowe korzyści, przedstawiamy najnowsze trendy w marketingu gastronomicznym na świecie i staramy się inspirować uczestników do nowych działań biznesowych.
2019 - Food Service Summit
2018 - Food Service Summit
2015 - Krytyka kulinarna
2015 - Czas na rozwiązania
2014 - Rusz głową
2014 - Czas na zmiany
2013 - Na językach
2013 - Aranżuj, gotuj, zarabiaj
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2023 VFP Communications Ltd.