W numerze między innymi:

• Kto grał w finale Super Bowl 58? Przypuszczam, że niewielu ludzi na wschodniej półkuli zna odpowiedź na pytanie zawarte w tytule. Jednak wszyscy znamy marki, które wydają na 30-sekundowy czas antenowy więcej niż przeciętny Amerykanin zarabia w ciągu swojego życia..

• Reklamy Super Bowl 2024 i marki, które je kupiły. 11 lutego w Las Vegas marki wykorzystały najważniejsze momenty podczas Super Bowl LVIII, w którym Kansas City Chiefs pokonali San Francisco 49ers.

• 10 zjawisk, którwe ożywią media i reklamę. Spróbujmy wskazać zjawiska, które mają potencjał, by zmienić lub przynajmniej odświeżyć mediowo-reklamowy krajobraz Polski w 2024 r.

• Coraz bardziej zaawansowane ekrany. Przedstawiciele czterech firm z branży outdoorowej podsumowują postępy cyfryzacji OOH w ubiegłym roku i podpowiadają, co przyniesie rok 2024.

• W stronę telewizji marzeń. Media publiczne, czyli jakie? I jak finansowane?

116 stron o marketingu z pasją


Dodatek do numeru:
Raport Studia Produkcyjne i Postprodukcyjne 2024

30 LAT ”MMP” I POLSKI SUPER BOWL

DAWNA SIEDZIBA REDAKCJI „MEDIA POLSKA” MIEŚCIŁA SIĘ W WILLI PRZY ULICY BZOWEJ W WARSZAWIE, BLISKO REZYDENCJI AMBASADORA USA . Jako bardzo młody reporter poszedłem tam wiele lat temu na rozmowę kwalifikacyjną z założycielami tytułu – Marzenną i Kehrtem Reyherami. Po krótkiej wymianie zdań o branży reklamowej dostałem zlecenie na pierwszy tekst. Kiedy już wychodziłem z pokoju, Kehrt krzyknął za mną: „Tylko pamiętaj, że nazwiska, marki, nazwy agencji i firm mają być napisane prawidłowo!”.
Minęło 30 lat od powstania „Media Polska”, które potem stało się „Media Marketing Polska”, ale to zdanie Kehrta wciąż traktujemy bardzo serio. Staramy się raportować, co się dzieje na rynku ze starannością i obiektywizmem. W ciągu 30 lat rzadko w redakcji dawaliśmy się ponieść emocjom ideologicznego czy politycznego sporu, chociaż okazji byłoby do tego wiele. Staramy się branży nie pouczać, nie moralizować, bo naszą misją jest przede wszystkim dostarczanie rzetelnej informacji. Nie oznacza to, że jesteśmy bezduszni – mocno kibicujemy agencjom, marketerom i mediom, cieszymy się z każdego ich sukcesu.
30 lat rozwoju rynku reklamowego to cała epoka i na pewno jesteśmy dziś bliżej światowych standardów niż kiedykolwiek wcześniej. A jednak... w tym magazynie przeczytacie m.in. o niedawnym amerykańskim Super Bowl. I chociaż generalnie poziom kreacji tym razem był „średni”, to i tak wolałbym zobaczyć takie reklamy w Polsce zamiast tych oglądanych u nas na co dzień.
Mam nadzieję, że zdarzy się to wcześniej niż za 30 lat. I wierzę, że chociaż trochę będziemy mogli naszą pracą pomóc w tym branży.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    raporty specjalne "MMP",
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Kokurs Golden Arrow
    Kokurs Kreatura
    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.