-
Magazyn Media Marketing Polska
2-3 (484) 2020-02-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (531) 2024-10-28
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (530) 2024-09-25
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (529) 2024-08-27
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (528) 2024-06-26
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (527) 2024-05-28
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (526) 2024-04-25
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (525) 2024-03-26
-
Magazyn Media Marketing Polska
2-3 (524) 2024-02-28
-
Magazyn Media Marketing Polska
1 (523) 2023-12-28
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (522) 2023-12-04
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (521) 2023-10-30
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (520) 2023-09-29
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (519) 2023-08-31
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (518) 2023-07-04
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (517) 2023-06-02
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (516) 2023-05-04
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (515) 2023-03-29
-
Magazyn Media Marketing Polska
2-3 (514) 2023-02-28
-
Magazyn Media Marketing Polska
1 (513) 2023-01-09
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (512) 2022-12-02
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (511) 2022-11-03
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (510) 2022-10-05
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (509) 2022-09-05
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (508) 2022-07-06
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (507) 2022-06-01
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (506) 2022-05-09
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (505) 2022-04-04
-
Magazyn Media Marketing Polska
2-3 (504) 2022-03-04
-
Magazyn Media Marketing Polska
1 (503) 2021-12-30
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (502) 2021-12-01
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (501) 2021-11-02
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (500) 2021-10-01
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (499) 2021-09-02
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (498) 2021-06-23
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (497) 2021-05-27
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (496) 2021-04-30
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (495) 2021-03-26
-
Magazyn Media Marketing Polska
2-3 (494) 2021-02-25
-
Magazyn Media Marketing Polska
1 (493) 2020-12-29
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (492) 2020-11-25
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (491) 2020-10-20
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (490) 2020-09-28
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (489) 2020-08-26
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (488) 2020-06-24
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (487) 2020-05-28
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (486) 2020-04-16
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (485) 2020-03-17
-
Magazyn Media Marketing Polska
1 (483) 2019-12-18
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (482) 2019-11-28
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (481) 2019-10-28
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (480) 2019-10-03
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (479) 2019-08-29
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (478) 2019-06-18
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (477) 2019-05-23
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (476) 2019-04-29
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (475) 2019-04-01
-
Magazyn Media Marketing Polska
2-3 (474) 2019-02-20
-
Magazyn Media Marketing Polska
1 (473) 2018-12-20
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (472) 2018-11-22
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (471) 2018-10-25
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (470) 2018-09-18
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (469) 2018-08-24
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (468) 2018-06-21
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (467) 2018-05-24
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (466) 2018-04-26
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (465) 2018-03-23
-
Magazyn Media Marketing Polska
2-3 (464) 2018-02-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
1 (463) 2017-12-20
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (462) 2017-11-22
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (461) 2017-10-20
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (460) 2017-09-20
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (459) 2017-08-18
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (458) 2017-06-08
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (457) 2017-05-24
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (456) 2017-04-24
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (455) 2017-03-22
-
Magazyn Media Marketing Polska
2-3 (454) 2017-02-03
-
Magazyn Media Marketing Polska
1 (453) 2016-12-22
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (452) 2016-11-21
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (451) 2016-10-18
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (450) 2016-09-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (449) 2016-08-16
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (448) 2016-06-20
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (447) 2016-05-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (446) 2016-04-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (445) 2016-03-23
-
Magazyn Media Marketing Polska
2-3 (444) 2016-02-22
-
Magazyn Media Marketing Polska
1 (443) 2015-12-22
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (442) 2015-11-23
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (441) 2015-10-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (440) 2015-09-15
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (439) 2015-08-21
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (438) 2015-06-17
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (437) 2015-05-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (436) 2015-04-30
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (435) 2015-03-17
-
Magazyn Media Marketing Polska
2-3 (434) 2015-02-03
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (433) 2014-12-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (432) 2014-11-20
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (431) 2014-10-17
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (430) 2014-09-17
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (429) 2014-08-11
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (428) 2014-06-18
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (427) 2014-05-20
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (426) 2014-04-16
-
Magazyn Media Marketing Polska
3 (425) 2014-03-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
1-2 (424) 2014-02-14
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (423) 2013-12-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (422) 2013-11-18
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (421) 2013-10-17
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (420) 2013-09-18
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (419) 2013-08-16
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (418) 2013-06-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (417) 2013-05-20
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (416) 2013-04-18
-
Magazyn Media Marketing Polska
3 (415) 2013-03-18
-
Magazyn Media Marketing Polska
1-2 (414) 2013-02-15
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (413) 2012-12-17
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (412) 2012-11-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (411) 2012-10-15
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (410) 2012-09-17
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (409) 2012-07-14
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (408) 2012-06-14
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (407) 2012-05-14
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (406) 2012-04-16
-
Magazyn Media Marketing Polska
3 (405) 2012-03-19
-
Magazyn Media Marketing Polska
2 (404) 2012-02-20
-
Magazyn Media Marketing Polska
1 (403) 2012-01-31
-
Magazyn Media Marketing Polska
12 (402) 2011-12-07
-
Magazyn Media Marketing Polska
11 (401) 2011-11-15
-
Magazyn Media Marketing Polska
10 (400) 2011-10-12
-
Magazyn Media Marketing Polska
9 (399) 2011-09-15
-
Magazyn Media Marketing Polska
7-8 (398) 2011-07-06
-
Magazyn Media Marketing Polska
6 (397) 2011-06-01
-
Magazyn Media Marketing Polska
5 (396) 2011-05-02
-
Magazyn Media Marketing Polska
4 (395) 2011-04-01
-
Magazyn Media Marketing Polska
3 (394) 2011-03-02
-
Magazyn Media Marketing Polska
2 (393) 2011-02-02
-
Magazyn Media Marketing Polska
1 (392) 2011-01-03
W numerze między innymi:
Czy znacie listę „AdAge” 10 najlepszych marketerów 2019 r.?
„Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.
Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.
• Należy grać fair play. – Zagrania w przetargach nadal rozmijają się z wyznaczonymi tam standardami. Gwarancje cenowe wykraczające poza reguły fair play powtarzają się, branża działa więc przeciwko sobie, ale i swoim klientom. Jeśli przyjdzie się wywiązywać z takich deklaracji, zapłacą przecież inni klienci. Warto, żeby byli tego świadomi – mówi Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce.
• Pierwsza dekada podcastów. Rok 2019 był dla podcastów w Polsce tym, czym rok 2008 dla Facebooka.
• Druk ma się dobrze. Rok po akwizycji agencji Peppermint przez firmę Quad rozmawiamy o rynku druku dla marketerów, POS-ach, direct mailach, usługach kreatywnych i cyfryzacji.
• 5 mld osób używa marek P&G. O budowaniu wartości marek, inicjatywach eko, start-upach i e-commerce mówi Geraldine Huse – CEO & prezes zarządu P&G w Europie Centralnej.
• To będzie ważny rok. – Wszystko wskazuje na to, że unikniemy kryzysu ogólnoświatowego, ale ważne będzie zachowanie krajowych reklamodawców – ich przekonanie, że polska gospodarka będzie nadal systematycznie się rozwijać. Nie bez znaczenia jest również coraz silniejszy trend do porządkowania przestrzeni publicznych, w tym w sferze informacji wizualnej – mówi Marek Kuzaka, prezes zarządu AMS SA.
• Marketing aplikacji mobilnych – od strategii po realizację kampanii. Badania Quettra wykazują, że 77% użytkowników aplikacji usuwa ją już trzy dni po instalacji. W ciągu pierwszych 30 dni korzystania z aplikacji ubywa aż 90% użytkowników. Pobranie aplikacji to jedynie początek drogi.
98 stron o marketingu z pasją
Dodatki do numeru:
• Raport OOH 2020
I AMERYKAŃSKIE PIŁKARKI
Wymieńmy szybko: P&G, Popeyes, White Claw, Target, Barbie, Disney, Ally Financial, Greta Thunberg, Microsoft i kobieca reprezentacja USA w piłce nożnej.
ZARYZYKUJĘ STWIERDZENIE, ŻE TA AMERYKAŃSKA LISTA TO SKRÓTOWY ZAPIS NAJWAŻNIEJSZYCH GLOBALNYCH TRENDÓW W MARKETINGU. PROCTER & GAMBLE, TARGET I DISNEY UDOWODNIŁY, ŻE GIGANCI W CZASIE ZAPOWIADANEGO SPOWOLNIENIA POTRAFIĄ ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ I ODEBRAĆ TROCHĘ MIŁOŚCI KLIENTA WSZECHOBECNYM START-UPOM.
Starzejąca się Barbie nagle odmłodniała, zmieniła się, dostosowała się do nowoczesnych potrzeb i stylu życia (czytaj: zabawy) młodych fanek. Popeyes, marka kanapek, zawalczyła o swoje w starciu z największymi brandami fastfoo dowymi. White Claw stał się za wielką wodą ulubionym napojem lata 2019 dzięki przesunięciu akcentów w marketingu. Ally Financial i Microsoft postawiły w komunikacji na emocje i „uczłowieczyły” zimne branże finansów i IT. Mnie najbardziej cieszy w tym zestawieniu silna
reprezentacja kobiet. Greta Thunberg – marka Greta Thunberg – niezależnie od naszego stosunku do jej aktywności stała się ikoną troski o klimat i działań proekologicznych. Nie naukowiec z Noblem, nie aktor z Hollywood, nie globalna korporacja, ale nastoletnia Szwedka. Wiem, że są postaci, które wybrały już z oceanów tysiące ton plastiku i opracowują technologie recyklingu. Znam firmy, które swoje kosmetyki pakują w pojemniki z odzysku. Ale ufam też Grecie, za którą nie stoją globalne budżety. Sukces amerykańskich piłkarek – mistrzostwo świata na ubiegłorocznym mundialu – w Polsce przeszedł niemal bez echa. A szkoda. Drużynę i jej liderki pokochały miliony mieszkańców kraju, w którym religią jest przecież futbol amerykański z najważniejszym rytuałem Super Bowl (o którym piszemy w tym numerze). Mistrzynie szybko stały się też gwiazdami reklamy.
Determinacji, wytrwałości, witalności i popularności mogą zazdrościć Amerykankom nasze narodowe teamy różnych dyscyplin. Warto się od nich uczyć – i na polu sportowym, i reklamowym. Szczególnie w roku UEFA Euro i igrzysk olimpijskich.
Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w Polsce, w wywiadzie publikowanym w tym numerze naszego magazynu zauważa, że coraz częściej ważne funkcje w świecie mediów i marketingu sprawują panie – m.in. Katarzyna Kieli w TVN Discovery, Agnieszka Sora w GfK czy Marta Sułkiewicz w Gemiusie. – Lista jest bardzo długa – podkreśla szefowa GroupM. Kibicujemy im wszystkim i zmianom, które proponują.
A teraz odłóżmy na chwilę na bok lalki Barbie, konsole do gier, urządzenia z VoD, sandwicze, słodkie napoje i figurki Star Wars i spróbujmy stworzyć własne zestawienie top 10 naszych najważniejszych „marketerów” roku. Na wielu takich listach (na mojej na pewno) jako ikona roku 2019 pojawiłaby się bez wątpienia Olga Tokarczuk. Żyjemy w kraju, w którym życie jest mniej czarujące niż fabuły powieści noblistki, ale zróbmy wszystko, by na kolejnej naszej prywatnej liście top 10 roku 2020 pojawiła się promowana przez naszą docenioną w Sztokholmie pisarkę czułość.
Piotr Machul,
zastępca redaktora naczelnego,
„Media Marketing Polska”
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.