→ Człowiek bez metek. Jego oficjalne stanowisko w Isobar Polska to dyrektor kreatywny. Jednak rola Yuriego Drabenta w agencji jest o wiele większa. - Jeżeli jesteś najmądrzejszym gościem w pokoju, jesteś w złym pokoju - mówi w wywiadzie dla "Media & Marketing Polska".

→ Dziecko przed dużym i małym ekranem. Digitalizacja nie ominie także mediów dziecięcych. Wydawcy i nadawcy oferujący treści dla najmłodszych mają coraz ciekawszą ofertę produktów cyfrowych, ale wyzwaniem jest ich monetyzacja.

→ Stoimy na pięciu filarach. Warto tworzyć nowe płaszczyzny do kreaowania komunikacji rynkowej. Warto postawić na integrację klienta z wydarzeniem sportowym, a finalnie również z widzem konsumentem. Warto postawić na emocje - przekonują menedżerowie Discovery Networks: Jacek Szymczyk, ad sales director w Polsce, oraz Sławomir Jurek, branded content partnership director ceemea, prezentując nową ofertę Eurosport Experience.

→ Kufel z górką.  Ubiegły rok był dla piwowarów nie najgorszy. Teraz trzymaja kciuki, by było słonecznie, ale nie za gorąco, i aby reprezentacja zaszła daleko na Euro.

→ Sprzedaż spada, czytelnictwo - nie. - Odpływ budżetów z prasy jest zbyt szybki i wynika ze stereotypów, prasa jest wciąż medium masowym o zasięgu ponad 80 proc. i przecież takiego zasięgu nie ma nawet internet - mówi dr Izabella Anuszewska, prowadząca standardowe badanie czytelnictwa prasy w Polsce od 1995 r., research unit director w firmie Millward Brown.

90 stron

Dodatki do numeru:

Raport Wydawcy 2016

Prasa w kanale?

Jakim kanale?! Chyba telewizyjnym... Oddajemy w Państwa ręce najnowsze wydanie magazynu „MMP”, którego najistotniejszą częścią jest raport „Wydawcy”. Zachęcając do lektury – zamiast użalać się po raz enty nad kryzysowymi losami druku, stwierdzę obrazoburczo: nie mieliśmy żadnych problemów, żeby wyróżnić wiodące podmioty rynkowe. Przyznaję, komentarze mediowców co do taktyki branżowych liderów są – eufemistycznie ujmując – średnio życzliwe. My jednak musimy – at the end of the day – pamiętać, że liczy się bilans zysków i strat. Tych teraźniejszych i tych w perspektywie najbliższych miesięcy i lat. Pod tym właśnie kątem nagrodziliśmy naszym najważniejszym tytułem „Twój Styl”. Zdajemy sobie sprawę, że ta korona zabłysła, ale potem może zaciążyć. Niemniej jednak jesteśmy przekonani, że wyróżniony tytuł udźwignie ten ciężar nie tylko teraz, ale też w dającej się przewidzieć przyszłości. Nie policzyli tylko dzisiaj, ale mają pomysł na jutro. Gratulujemy i... trochę zazdrościmy:) Tytuł tego artykułu jest nieprzypadkowy – z tym, że o kanałach (i to wielu) będziemy zaraz nie tylko pisać, ale dużo mówić. Jako pierwsi niniejszy magazyn otrzymają uczestnicy naszej pierwszej konferencji z cyklu „Multiscreen Day”. Frekwencja zapowiada się rekordowa. Zobaczymy, czy te tłumy chcą „wpuścić prasę w kanał”;)

Piotr Pokrzywa Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.