W numerze między innymi:

• Z Cannes w świat. – „Gdzie zamieszkać” pokazuje długofalowe rozwiązanie problemu ukraińskich uchodźców w Polsce oraz korzyści, także ekonomiczne, dla mniejszych miejscowości, wynikające z napływu nowych ludzi. Taka perspektywa ma szansę być ważnym krokiem w zmianie dyskursu na temat uchodźców nie tylko w Polsce, ale także na świecie – mówi Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland.

• Konkurencja na wyciskanie. Paradoksalnie pandemia była czasem żniw dla firm telekomunikacyjnych. Jednak teraz kryzys energetyczny oraz inflacja dają im po kieszeniach, więc starają się wycisnąć od abonentów, ile i gdzie się da, z różnym skutkiem.

• Po co nam dzisiaj PR? Pyta Dirk Aarts, founding partner & CEO 24/7Communication. Jeszcze dekadę temu dało się słyszeć, bynajmniej nieodosobnione, głosy kwestionujące przyszłość public relations.

• Hiszpanski łącznik. Conecta Fiction & Entertainment, jedna z najmłodszych konferencji poświęconych produkcji telewizyjnej i wideo, szybko stała się ważnym miejscem wymiany doświadczeń producentów i mediów. Zachęca do poszukiwania symbiozy rynków TV i VoD. A wyzwań w świecie wielu ekranów przybywa.

• Konkurencja na wyciskanie. Paradoksalnie pandemia była czasem żniw dla firm telekomunikacyjnych. Jednak teraz kryzys energetyczny oraz inflacja dają im po kieszeniach, więc starają się wycisnąć od abonentów, ile i gdzie się da, z różnym skutkiem.

108 stron o marketingu z pasją  

Dodatki do numeru:
- Raport Agencje Public Relations 2023
- Raport Golden Arrow 2023

„GDZIE ZAMIESZKAĆ” ZMIENIA ŚWIAT

W TYM WYDANIU WCIĄŻ ANALIZUJEMY FESTIWAL W CANNES I ŚWIĘTUJEMY DOBRE WYNIKI POLSKICH AGENCJI. W naszym okładkowym wywiadzie Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland, zdradza sporo szczegółów kampanii dla Mastercarda „Gdzie zamieszkać”, która zdobyła w Cannes tak wiele nagród.
Jednym z największych atutów tej akcji jest fakt, że nie jest ona ghostem ani nawet pojedynczym projektem. Jak się dowiadujemy, ma on szansę trafić do wielu krajów, nie tylko w Europie, właściwie wszędzie, gdzie jest Mastercard. A na pewno „Gdzie zamieszkać” okaże się bardzo przydatne, bo zjawisko migracji, uchodźctwa będzie rosnąć na całym świecie. I na całym świecie ludzie będą zastanawiać się, w jakim miejscu się osiedlić.
Kiedy myślimy o tym, jak może urosnąć „Gdzie zamieszkać” i ile dobrego zdziałać, pojawia się ten rzadki moment wiary, że reklama faktycznie może zrobić coś naprawdę dobrego, i to na całkiem sporą skalę.

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.