Wbić przechodnia w chodnik Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej od kilku lat zdecydowanie bardziej optymistycznie widzi udział branży OOH w wartości całego rynku reklamowego w Polskce. Sumy wydatków nie różnią się aż tak diametralnie, trudno określić, skąd ponaddwukrotne różnice w udziale samego out-of-home. Jedno jest pewne, i z tym zgadzają się przedstawiciele firm outdoorowych oraz domów mediowych, że największą dynamikę wzrostu ma reklama na citylightach, której udział w wydatkach na OOH wynosi ok. 21 proc. Ten rodzaj nośników będzie miał największy wpływ na wyniki całej branży w kolejnych latach. 18 stron
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media & Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media & Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek
    Marta Gajowniczek
    Ewelina Sobiczewska

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.