Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” organizowany jest od 2006 roku. Jest to wyjątkowe wydarzenie w branży; co roku przyciąga coraz więcej uczestników i poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie marketingu bezpośredniego i BTL zrealizowane w Polsce.

Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Zgłoszone do konkursu prace poddawane są ocenie kilkunastoosobowego jury złożonego z najbardziej doświadczonych marketerów oraz przedstawicieli agencji zajmujących się komunikacją marketingową. Jury oprócz skuteczności i efektywności podejmowanych działań ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia.

W konkursie mogą uczestniczyć agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które zlecały lub realizowały kampanię z zakresu marketingu bezpośredniego.

Kategorie konkursowe to: wysyłka bezpośrednia, program lojalnościowy, promocja sprzedaży, experiential marketing, shopper marketing, program incentive travel, marketing internetowy, social media, marketing mobilny, direct response advertising, kampania zintegrowana oraz design i salon odrzuconych (kampanie opracowane ale nie zrealizowane).

Konkurs wieńczy uroczysta gala (organizowana co roku w ostatnich dniach czerwca) podczas której zwycięskim firmom wręczane są statuetki oraz wyróżnienia.

Konkurs organizowany jest przez VFP Communications we współpracy z SMB – Polskim Stowarzyszeniem Marketingu.


Strona konkursu Więcej o Gali Konkursu

Konkurs kreacji w reklamie "Kreatura" organizowany jest przez VFP Communications od 1996 roku.

Celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.
Konkurs jest przeznaczony dla wszystkich studiów filmowych, fotograficznych, graficznych, agencji BTL, agencji sieciowych i niesieciowych, agencji marketingu zintegrowanego, polskich filii
międzynarodowych agencji reklamowych, agencji interaktywnych oraz klientów działających w Polsce.

Kategorie konkursowe to: tv/film, prasa, outdoor/indoor/plakat, radio, digital, event, design (identyfikacja wizualna), kampania, materiały promocyjne, techniki, reklama społeczna, reklama własna oraz kategoria ambient - im. Konrada Świebody

W jury konkursu zasiadają przedstawiciele społeczności reklamowej, dyrektorzy kreatywni oraz reprezentanci organizacji świata reklamy i mediów.

Zwieńczeniem konkursu jest uroczysta gala rozdania nagród – statuetek Kreatur zwycięzcom konkursu.


strona konkursu Więcej o Gali konkursu


Korona Handlu jest to konkurs organizowany pod egidą magazynu „Handel"
od roku 1997.
Celem konkursu jest wyróżnienie tych, którzy w znaczący sposób przyczynili się do rozwoju rynku handlowego w Polsce. Kandydatury na laureatów konkursu w trzech kategoriach: handel, przemysł oraz trzeciej kategorii inne (obejmującej osoby i organizacje niemieszczące się w wymienionych dwóch kategoriach), zgłaszają członkowie jury. Jego stały skład tworzą znane osobistości z branży - przedstawiciele firm handlowych i produkcyjnych, instytutów badania rynku oraz redakcji „Handlu”. Decyzje o przyznaniu nagród zapadają podczas obrad jury.
Statuetki Korony Handlu wręczane są zwycięzcom podczas uroczystej gali.


Hit Handlu


To konkurs, który wyłania najlepiej sprzedające się produkty w poszczególnych kategoriach FMCG np. spożywczych, kosmetyczno-chemicznych i tytoniowych. Konkurs organizowany jest od 2000 r. i od kilku lat prowadzony jest we współpracy z instytutem Centrum Monitorowania Rynku. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbywa się podczas uroczystej gali.


Więcej o Gali Konkursu

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.