Konferencje pod egidą „Media Marketing Polska” dotyczą zależności biznesowych w trójkącie: klienci-agencje-media. Celem spotkań oprócz wymiaru edukacyjnego jest umożliwienie nawiązania uczestnikom nowych kontaktów biznesowych oraz szeroko pojęty networking.
Założeniem naszych konferencji jest jak najbardziej obiektywne przedstawienie omawianego zagadnienia dlatego zaproszeni do udziału goście - prelegenci i paneliści – reprezentują wszystkie zaangażowane w biznes strony: marketerów, agencje oraz media.

2022 - Multiscreen Day 2022

2021 - Next Day Week 2021

2022 - Shopper Day 2022

2021 - Multiscreen Day

2020 - Next Day Summit

2020 - Multiscreen Day

2019 - Insight Day

2019 - Multiscreen Day

2017 - Marketing sportowy

2015 - Kobieta jest trendy

2014 - Cyfrowa kobieta - pokusa marketingu

2013 - CSR

2013 - Kobieta pokusa marketingu


Konferencje pod egidą magazynu „Food Service” dotyczą branży HoReCa. Celem spotkań oprócz wymiaru edukacyjnego jest aktywizacja i integracja środowiska, dyskusja o bieżących problemach i szukanie rozwiązań, promocja talentów oraz wzajemna inspiracja w działaniach.

Zaproszeni do udziału goście - prelegenci i paneliści - poruszają zagadnienia dotyczące nowoczesnego pojęcia komunikacji marketingowej w gastronomii. Rozmawiamy o tym jak skutecznie promować restaurację, w jaki sposób nawiązać współpracę z otoczeniem biznesowym aby obopólnie czerpać z niej marketingowe korzyści, przedstawiamy najnowsze trendy w marketingu gastronomicznym na świecie i staramy się inspirować uczestników do nowych działań biznesowych.

2019 - Food Service Summit

2018 - Food Service Summit

2015 - Krytyka kulinarna

2015 - Czas na rozwiązania

2014 - Rusz głową

2014 - Czas na zmiany

2013 - Na językach

2013 - Aranżuj, gotuj, zarabiaj

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.