Konferencje pod egidą „Media & Marketing Polska” dotyczą zależności biznesowych w trójkącie: klienci-agencje-media. Celem spotkań oprócz wymiaru edukacyjnego jest umożliwienie nawiązania uczestnikom nowych kontaktów biznesowych oraz szeroko pojęty networking.
Założeniem naszych konferencji jest jak najbardziej obiektywne przedstawienie omawianego zagadnienia dlatego zaproszeni do udziału goście - prelegenci i paneliści – reprezentują wszystkie zaangażowane w biznes strony: marketerów, agencje oraz media.

26.10.2017 - Sponsoring i marketing sportowy

27.04.2017 - Multiscreen Day

27.10.2016 - Konferencja Shopper 3.0

31.03.2016 - Multiscreen Day

27.10.2015 - Shopper 3.0

5.03.2015 - Kobieta jest trendy

23.09.2014 - Shopper 3.0

20.03.2014 - Cyfrowa kobieta - pokusa marketingu

3.10.2013 - CSR

7.03.2013 - Kobieta pokusa marketingu

11.09.2011 - Konferencja Euro 2012


Konferencje pod egidą magazynu „Food Service” dotyczą branży HoReCa. Celem spotkań oprócz wymiaru edukacyjnego jest aktywizacja i integracja środowiska, dyskusja o bieżących problemach i szukanie rozwiązań, promocja talentów oraz wzajemna inspiracja w działaniach.

Zaproszeni do udziału goście - prelegenci i paneliści - poruszają zagadnienia dotyczące nowoczesnego pojęcia komunikacji marketingowej w gastronomii. Rozmawiamy o tym jak skutecznie promować restaurację, w jaki sposób nawiązać współpracę z otoczeniem biznesowym aby obopólnie czerpać z niej marketingowe korzyści, przedstawiamy najnowsze trendy w marketingu gastronomicznym na świecie i staramy się inspirować uczestników do nowych działań biznesowych.

14.03.2017 - Food Service Summit 2017

31.03.2016 - Food Service Summit 2016

26.03.2015 - Krytyka kulinarna

19.02.2015 - Czas na rozwiązania

23.03.2014 - Rusz głową

23.01.2014 - Czas na zmiany

25.09.2013 - Na językach

25.03.2013 - Aranżuj, gotuj, zarabiaj

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.