Konferencje pod egidą „Media & Marketing Polska” dotyczą zależności biznesowych w trójkącie: klienci-agencje-media. Celem spotkań oprócz wymiaru edukacyjnego jest umożliwienie nawiązania uczestnikom nowych kontaktów biznesowych oraz szeroko pojęty networking. Założeniem naszych konferencji jest jak najbardziej obiektywne przedstawienie omawianego zagadnienia dlatego zaproszeni do udziału goście - prelegenci i paneliści – reprezentują wszystkie zaangażowane w biznes strony: marketerów, agencje oraz media.


2016.04.21 - Multiscreen Day

2015.10.27 - Shopper 3.0

2015.03.05 - Kobieta jest trendy!

2014.09.23 - Shopper 3.0

2014.03.20 - Cyfrowa Kobieta

2013.10.03 - CSR

2013.03.07 - Kobieta pokusa marketingu

2012.09.01 - Euro 2012

2011.12.05 - Marketing z przytupem


Konferencje pod egidą magazynu „Food Service” dotyczą branży HoReCa. Celem spotkań oprócz wymiaru edukacyjnego jest aktywizacja i integracja środowiska, dyskusja o bieżących problemach i szukanie rozwiązań, promocja talentów oraz wzajemna inspiracja w działaniach.
Zaproszeni do udziału goście - prelegenci i paneliści - poruszają zagadnienia dotyczące nowoczesnego pojęcia komunikacji marketingowej w gastronomii. Rozmawiamy o tym jak skutecznie promować restaurację, w jaki sposób nawiązać współpracę z otoczeniem biznesowym aby obopólnie czerpać z niej marketingowe korzyści, przedstawiamy najnowsze trendy w marketingu gastronomicznym na świecie i staramy się inspirować uczestników do nowych działań biznesowych.


2016.03.31 - Food Service Summit

2015.03.26 - Krytyka kulinarna

2015.02.19 - Czas na rozwiązania

2014.03.26 - Rusz głową

2014.01.23 - Czas na zmiany

2013.09.25 - Na językach

2012.09.01 - Euro 2012


Konferencje pod egidą miesięcznika „Handel” dotyczą tematyki związanej z branżą FMCG. Celem spotkań oprócz wymiaru edukacyjnego jest omawianie zmian, trendów i kierunków rozwoju branży. Wśród najczęściej poruszanych zagadnień znajdują się: handel tradycyjny i nowoczesny, franczyza, hurt, asortyment, producent oraz zachowania konsumenckie.


2013.10.22 - Handel tradycyjny

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2016 VFP Communications Ltd.