Konferencje pod egidą „Media Marketing Polska” dotyczą zależności biznesowych w trójkącie: klienci-agencje-media. Celem spotkań oprócz wymiaru edukacyjnego jest umożliwienie nawiązania uczestnikom nowych kontaktów biznesowych oraz szeroko pojęty networking.
Założeniem naszych konferencji jest jak najbardziej obiektywne przedstawienie omawianego zagadnienia dlatego zaproszeni do udziału goście - prelegenci i paneliści – reprezentują wszystkie zaangażowane w biznes strony: marketerów, agencje oraz media.
2024 - Multiscreen Day 2024
2023 - Multiscreen Day 2023
2022 - Multiscreen Day 2022
2021 - Next Day Week 2021
2022 - Shopper Day 2022
2021 - Multiscreen Day
2020 - Next Day Summit
2020 - Multiscreen Day
2019 - Insight Day
2019 - Multiscreen Day
2017 - Marketing sportowy
2015 - Kobieta jest trendy
2014 - Cyfrowa kobieta - pokusa marketingu
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.