W numerze między innymi:

• W Cannes znów wystrzeliły szampany. Festiwal kreatywności Cannes Lions powrócił. W trochę skromniejszej niż wcześniej formie, ale nie znaczy to wcale, że w tym roku było skromnie. W tym roku najważniejsze spotkanie branży reklamowej na różne sposoby próbowało dowodzić, że „real-time marketing is a king”.

• Ukłądanie puzzli. Na usługi telekomunikacyjne wydajemy ponad 40 mld zł rocznie.

• Comarch konkuruje z Allegro, Shopee i Amazonem. Platforma Wszystko.pl w sierpniu otworzyła się dla zewnętrznych firm. Przedsiębiorcy działający w branży e-commerce mogą już zakładać konto przedawcy w serwisie i rozpocząć dodawanie produktów. Wszystko bez żadnych opłat. Start platformy planowany jest na grudzień 2022 r.

• E-commerce – kompetencje na wagę złota. – W okresie pandemii mieliśmy skokowy wzrost e-commerce, ale ten rynek nie jest jeszcze w Polsce w pełni dojrzały, a potrzebne kompetencje nie do końca się wyklarowały – mówi Ewelina Kołodziej-Władzińska, executive manager w HRK SA.

• Nic już nie będzie takie samo. – Miniony rok to rok renegocjowania stawek, średnio o 25-30% w górę. To także klauzule inflacyjne i przestawianie kontraktów na waluty obce. Rośnie wiele kosztów. Wojna ścięła wpływy wielu firmom. Osobnym tematem jest ogromny wzrost kosztów rekrutacji. Długofalowo wygrają te agencje, które będą stabilizować teamy i partnerskie kontrakty – uważa Hanna Waśko, CEO i managing director agencji Big Picture.


100 stron o marketingu z pasją

Dodatki do numeru:
- Raport Agencje Public Relations 2022
- Raport Golden Arrow 2022

CZAS NA KREATURĘ

KONIEC WAKACJI OZNACZA W „MEDIA MARKETING POLSKA”, ŻE INTENSYWNIE PRZYGOTOWUJEMY SIĘ DO KONKURSU KREATURA. Miło nam poinformować, że przewodniczącą jury tegorocznej edycji będzie Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw. To osoba o dużym doświadczeniu łącząca dzięki specyfice swojej firmy dwa światy – agencji sieciowych i niezależnych. Bo chociaż Kreaturę nazywamy Konkursem Niezależnej Kreacji, nie zamykamy się na agencje sieciowe i otrzymujemy od nich coraz więcej zgłoszeń. Naszą misją jest dostrzeganie najciekawszych zjawisk w polskiej reklamie, wspieranie niezależnego myślenia, docenianie nowych form komunikacji marketingowej. Nie jesteśmy największym konkursem kreatywnym na rynku, ale mamy ambicję być najlepszym, takim, w którym nagroda oznacza naprawdę najwyższą jakość kreacji. Rzecz jasna dużą część naszych ogłoszeniodawców stanowią młode niezależne agencje, wielu z nich Kreatura bardzo pomogła w rozwoju. Ale pamiętamy też o młodych twórcach.
W tym roku po raz kolejny razem z marką Škoda realizujemy konkurs dla młodych kreatywnych Kreatura X. Škoda dostarczyła inspirujący brief, zapraszamy wszystkich, którzy rozpoczynają przygodę z reklamą, na przygotowanie prac dla tego marketera.
Zgłoszenia do Kreatury przyjmujemy do 13 października. Do zobaczenia na gali!

Tomasz Wygnański Tomasz Wygnański,
redaktor naczelny,
„Media Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    raporty specjalne "MMP",
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Kokurs Golden Arrow
    Kokurs Kreatura
    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.