Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe to uroczystość wręczenia nagród dla najlepszych:
- agencji reklamowych
- domów mediowych
- grupy reklamowej na polskim rynku

Nagrody przyznawane są przez redakcję miesięcznika „Media Marketing Polska” na podstawie działań biznesowych firm na przestrzeni ubiegłego roku oraz na podstawie badań wykonywanych przez Millward Brown dotyczących oceny satysfakcji klientów agencji.

Portrety agencji, wyniki badań oraz uzasadnienia redakcyjnych wyborów publikowane są co roku w majowym Raporcie specjalnym „Media Marketing Polska”.
Podczas gali wręczane są statuetki wszystkim zwycięzcom i wyróżnionym w raporcie.

Gala organizowana jest co roku w maju.


Przejdz na stronę gali Zobacz Raporty Specjalne


Podczas uroczystej gali Golden Arrow wręczane są statuetki i wyróźnienia zwycięzcom Konkursu Marketingu Bezpośredniego – Golden Arrow.

Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych.

W konkursie udział biorą agencje reklamowe full service, agencje marketingu zintegrowanego, BTL, eventowe, interaktywne, domy mediowe oraz wszystkie firmy (niezależnie od branży), które zlecały lub realizowały kampanię z zakresu marketingu bezpośredniego.

Zgłoszone do konkursu prace poddawane są ocenie kilkunastoosobowego jury złożonego z najbardziej doświadczonych marketerów oraz przedstawicieli agencji zajmujących się komunikacją marketingową. Nagradzana jest efektywna współpraca pomiędzy agencjami a ich klientami; jury oprócz skuteczności i efektywności podejmowanych działań ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, a Gala rozdania nagród jest świętem zarówno zwycięskich agencji jak i ich klientów.

Gala konkursu Golden Arrow to wydarzenie biznesowe, które od niemal dekady lat gromadzi firmy zajmujące się szeroko pojętą branżą komunikacji marketingowej. Gala organizowana jest każdego roku w ostatnich dniach czerwca.


Więcej O konkursie Strona konkursu


Gala Konkursu Kreatura jest uroczystością rozdania nagród w konkursie Kreacji w reklamie – Kreatura organizowanym przez VFP Communications od 1996 roku.

Celem konkursu jest uhonorowanie dążenia do doskonałości w polskiej sztuce reklamowej. Prace oceniane są pod kątem oryginalności pomysłu oraz jakości jego wykonania.

W jury konkursu zasiadają przedstawiciele społeczności reklamowej, dyrektorzy kreatywni oraz reprezentanci organizacji świata reklamy i mediów.

Gala konkursu Kreatura to wydarzenie biznesowe, które od niemal trzech dekad gromadzi firmy zajmujące się szeroko pojętą kreacją.

Gala organizowana jest każdego roku w ostatnich dniach listopada.


Więcej O konkursie Strona konkursu


Co roku czytelnicy "Handlu" wybierają najlepiej sprzedające się w ich sklepach produkty w kilkudziesięciu kategoriach. W tegorocznej edycji konkursu Hit Handlu zwycięskie produkty w 66 kategoriach wskazało w sondzie ponad 1000 detalistów (jeden ankietowany mógł wymienić produkty w kilku kategoriach). Redakcja "Handlu" wybrała też specjalne Hity Handlu kierując się innowacyjnością i trendami na rynku FMCG.


Więcej O konkursie Strona konkursu

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.