→ Czarujący NON. Adidas przekuł swoją słabość w sukces. O marce coraz głośniej, chociaż prawie niema jej w TV. Adidas rozumie jednak nowe media, rozumie swoich młodych fanów. Za tym nieszablonowym podejściem do komunikacji stoi Szymon Michalik, group brand marketing manager Adidasa.

→ Musimy gonić Świat.  - Po okresie szybkiego wzrostu Polska zaczęła trochę odstawać od najbardziej rozwiniętych rynków, np. pod względem inwestycji w mobile - mówi Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, country director Google Poland.

→ Katarski pressing. Ostatnie przetasowania na rynku praw do transmisji prestiżowych rozgrywek piłkarskich, problemy niektórych zachodnich nadawców z dopasowaniem strategii do polskich realiów i kłopoty prasy sportowej to wyraźne sygnały, że segment mediów sportowych nie jest tak stabilny, jak mogło się wydawać jeszcze kilka miesięcy temu. Czy mamy do czynienia z zadyszką, czy trwałą niedyspozycją graczy?

→ Siedem rzeczy.  Tym razem bez obrazków, bez gwiazd czy przeglądu wspaniałych printów i directów. W tym wydaniu damy sobie trochę po pysku całym ciężarem rzeczywistości polskiej branży reklamowej.

→ NATPE: polacy prawie niewidoczni. Targi NATPE to jedno z największych spotkań szeroko rozumianej branży telewizyjnej w naszej części Europy. Tegoroczna praska edycja imprezy to potwierdziła. Szkoda tylko, że polska oferta i Polacy są na tym spotkaniu mało widoczni, może poza tymi, którzy pracują dla zachdnich firm zwązanych z rynkiem TV. Pora to zmienić.

92 strony

Dodatki do numeru:

Raport_Internet 2015
Raport_Marka/Marketer Roku 2015

 

Kreacja bardziej niezależna

Najnowsze wydanie magazynowe „MMP” jest – tradycyjnie przecież – jeszcze lepsze, bardziej wciągające i pełne zgodnej z naszą dewizą pasji. Przekonacie się o tym na kolejnych stronach, natomiast ja chciałem się skupić na kolejnej edycji Kreatury – konkursu niemal równolegle dojrzewającego z naszą redakcją i trwale wpisanego w nasze mediowo-marketingowe DNA.

Konkurs ten systematycznie kształtujemy i modyfikujemy, starając się odpowiedzieć na nowe rynkowe trendy i środowiskowe zapotrzebowanie. Dlatego coraz silniej akcentujemy, iż kierujemy ten projekt do wszystkich podmiotów, które tworzą (bądź są przekonane, że tworzą) kreację niezależną, nieposkromioną ramami korporacyjnych wytycznych, słowem – out of the box.

Takie będą ta i kolejne edycje. W tym roku rozszerzyliśmy i zmodyfikowaliśmy kategorię poświęconą CSR, a także dodaliśmy całkowicie nową – content marketing. Po prostu chcemy nadążać z duchem czasów, czego kreatywnym umysłom serdecznie życzymy! Potrzebujemy Was!



Piotr Pokrzywa Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.