W numerze między innymi:
• Za trzy lata to już będzie zupełnie inny bank. Dzisiaj jako konsumenci coraz częściej dokonujemy wyborów, które wspierają polskich producentów i usługodawców, a tym samym wzmacniają krajową gospodarkę − mówi Marcin Marjański, dyrektor zarządzający departamentu marketingu, komunikacji i badań banku Pekao SA.
• Ruch w eterze. Eurozet ma nowego właściciela. A to oznacza, że dotychczasowa strategia będzie... kontynuowana. Czy na pewno?
• Mężczyzna skazany na sukces. Czas wprowadzić do słownika marketingu nowe słowo – menvertising.
• Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabaty. O trendach i wyzwaniach w obszarze programów lojalnościowych związanych z rozwojem technologii i nowymi doświadczeniami oraz oczekiwaniami konsumentów rozmawiamy z Maciejem Hiltem, business development directorem w agencji OS3.
• Czekamy na badanie jednoźródłowe. − Upatrujemy szansy m.in. w badaniu jednoźródłowym, które ułatwi klientom zrozumienie języka branżowego oraz uspójni sposób mówienia o mediach i stosowanych wskaźnikach. Dodatkowo to badanie może przynieść jeszcze jedną ważną korzyść przejawiającą się w postaci mniejszych kosztów zakupu danych − mówi Piotr Bieńko, prezes zarządu domu mediowego Codemedia.
• Kobiety w reklamie. − Rozmawiamy o tym, jak trudno jest przeforsować nieszablonowe pomysły, gdzie rola kobiet odbiega od standardowej, tradycyjnie jej przypisanej w reklamie. Wydaje się to trudne przez obawy, że klient nie zaakceptuje takiego pomysłu. Ten strach jest chyba głównym hamulcem postępu − mówi Agata Tomaszewska, założycielka grupy „Kobiety w reklamie” na Facebooku.
80 stron o marketingu z pasją

Z VIRGINIĄ WOOLF O REKLAMIE

„Mężczyzna patrzy światu prosto w twarz, jakby świat ten został stworzony ku jego potrzebom i urobiony ku jego upodobaniom. Kobieta zerka na świat z ukosa, pytająco, a nawet podejrzliwie. Gdyby nosili te same stroje, możliwe, że i spojrzenie na świat mieliby to samo” − przekonuje w powieści „Orlando” Virginia Woolf. Ta opinia narratora powieści może być mottem aktualnego wydania „Media & Marketing Polska”.
W tym miesiącu pochylamy się bowiem nad femvertisingiem i menvertisingiem. Jednym z wiodących tematów jest wywiad z twórczynią grupy na Facebooku „Kobiety w reklamie” skupiającej branżowe aktywistki. To znak czasu. Media społecznościowe nie tylko zmieniają biznes reklamowy, ale także nasze społeczne zaangażowanie. Nie chcę, by zabrzmiało to górnolotnie, ale social media − przy wszystkich swoich wadach − dają możliwość zmiany mikroświata reklamowego na lepszy. Grupa „Kobiety w reklamie” jest jednym z dowodów. Szczerze kibicujemy jej poczynaniom. „Życie to wir − można być wewnątrz niego i można być poza nim” − pisała w innej powieści Virginia Woolf. I tego wszyscy − niezależnie od płci, niezależnie od tego, czy bliżej nam do femvertisingu, czy menvertisingu − powinniśmy sobie życzyć: bądźmy zawsze w wirze!

Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego,
„Media & Marketing Polska”

  • O magazynie

    „Media Marketing Polska” to wiodący ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

  • Co zawiera prenumerata magazynu

    dziesięć egzemplarzy magazynu,
    E-wydania - darmowy dostęp do cyfrowej wersji magazynów poprzez dedykowaną aplikację na urządzenia mobilne (App Store , Google Play),
    bezpłatny dostęp do serwisu "Magazyn MMP Online",
    bezpłatną dwutygodniową wersję testową "MMP24",
    raporty specjalne "MMP",
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja drukukowana ),
    "Almanach Mediów i Reklamy" ( wersja online ),
    rabaty na uczestnictwo w wydarzeniach organizowanych przez wydawnictwo,
    darmową wysyłkę.

  • Gdzie moge zakupić magazyn

    zakup online poprzez sklep.media.com.pl
    poprzez formularz prenumeraty w wersji PDF
    zakup egzemplarzy w salonach Empik
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu

    Piotr Łukowski

  • Strony internetowe związane z magazynem
  • Wydarzenia związane z magazynem

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Kokurs Golden Arrow
    Kokurs Kreatura
    Konferencje pod egidą magazynu
    kontakt w sprawie wydarzeń

    Anna Pastor

    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu

    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

    Tomasz Wygnański

  • Historia magazynu

    Firma VFP Communications powstała w 1992 roku i początkowo zajmowała się wydawaniem miesięcznika „Media Polska” - pierwszego w naszym kraju czasopisma w całości poświęconego zagadnieniom mediów i reklamy. W roku 1996 pojawiło się pierwsze „Marketing Polska”, a rok później doszło do połączenia obydwu tytułów, które jako „Media Marketing Polska” funkcjonują obecnie.

  • Stopka magazynu

    Stopka magazynu MMP

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.