"Media & Marketing Polska", najstarszy ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi. Stanowi obszerne źródło informacji na temat nowych produktów, systemów dystrybucji, innowacji marketingowych, działań promocyjnych oraz różnych technik sprzedaży. Informuje o agencjach reklamowych, klientach, dla których pracują, nowych kampaniach i przetargach.

W numerze między innymi:

→ Nie udajemy małego browawu. O wynikach nowej kampanii Tyskiego, piwach rzemieślniczych, bezalkoholowych i shopper marketingu mówi Iwona Doktorowicz-Dudek, wiceprezes ds. marketingu w Kompanii Piwowarskiej.

→ Siła źródła - źródło siły. - W marketingu liczą się doświadczenie i intuicja - tak twierdzi Magdalena Kosińska, dyrektor marketingu marki Vichy.

→ Lody jak prozac. O specyfice konsumpcji lodów w Polsce i trendzie slow opowiada Włodzimierz Karandyszowski, prezes firmy Pura Vida i "ojciec" Big Milka.

→ Ryzykowna gra.  Tegoroczne jesienne ramówki zaproponowane przez największe telewizje można określić jednym przymiotnikiem: zachowawcze. Czy postawienie w strategii progrmowej na sprawdzone formaty gwarantuje wygraną w batalii o widzów i reklamodawców?

→ Jak porwać klienta. - Główne elementy strategii online są stałe: synergia z pozostałymi działami marki, budowa zaangażowania, kreatywne wykorzystanie specyfiki i kontekstu kanałów, stosowanie zaawansowanych technologii w dotarciu do konsumenta i mierzeniu efektów. Ale każdy ten element musi ewoluować. Bardzo ciekawa jest dziś zmiana myślenia o tym, co to jest zaangażowanie konsumenta - twierdzi Marcin Woźniak, communication strategy director Liquidthread (Publicis Media).

98 stron

Zmiany - niektóre na pewno dobre

W tym wydaniu "Media & Marketing Polska", tak jak mamy w zwyczaju, dokonujemy wielu trafnych wyborów, jak chociażby CMO Roku czy Marki Roku. Obalamy marketingowe mity. Tu zwłaszcza polecam diagnozę bezkompromisowego stratega Tomasza Bartnika z One Eleven. Przedstawiamy „hetmana polnego” rodzimego segmentu lodów – Włodzimierza Karandyszowskiego. Anonsujemy też dobre zmiany, które dzieją się w obszarze kontentu „MMP”. Inaugurujemy bardzo dla nas istotny, długofalowy projekt "Panie Przodem", odświeżamy layout i szerzej udostępniamy zawartość platformy MMP Online, niedługo to właśnie tam pojawi się więcej naszych materiałów wideo. W tym wydaniu magazynu przyglądamy się też zmianom w sferze komunikacji marketingowej w spółkach Skarbu Państwa. Są to poważni gracze pod względem budżetów, więc wszelkie ruchy kadrowe oraz przesunięcia w inwestycjach reklamowych budzą nasze zrozumiałe zainteresowanie i emocje. Jednak kiedy dokonaliśmy wizualizacji „początku przetasowań” w tym obszarze, doszliśmy do przekonania, że w tym roku mamy na razie do czynienia z mniej lub bardziej spodziewaną ewolucją. Do rewolucji jeszcze daleko i nie jesteśmy wcale przekonani, że czeka nas „marketingowo-medialny” spektakularny wystrzał z Aurory.



Piotr Pokrzywa Piotr Pokrzywa,
redaktor naczelny,
"Media & Marketing Polska"

x

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.