Duże zmiany
Polski rynek bankowy podlega szybkim zmianom. Banki starają się do zaadaptować do ich tempa, co ma też przełożenie na ich aktywność w obszarze marketingu i reklamy.

Kondycja polskiego sektora bankowego jest stabilna. Nie grożą nam bankructwa, upadłości dużych banków. Trudną sytuację mają SKOK-i, ale paradoksalnie to banki komercyjne zrzucają się na ich ratowanie, a w zasadzie na ich klientów. Potencjalne czynniki zagrożenia tkwią raczej w otoczeniu międzynarodowym, polska gospodarka wciąż rozwija się nieźle. Zapoczątkowany w 2008 r. międzynarodowy kryzys finansowy przyspieszył przekształcenia własnościowe w branży, co idzie w parze z lansowanym przez obecne władze Polski hasłem „repolonizacji” sektora bankowego. Bankom narzucono dodatkową daninę podatkową i co, dotkliwsze, dodatkowe obostrzenia w dziedzinie komunikacji. Coraz szybsze tempo zmian staje się wyzwaniem adaptacyjnym, co widać w polityce marketingowej wielu graczy. 18 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.