W raporcie "Marka i Marketer Roku 2010": Odważni wygrywają
Z rynku nadchodzą pozytywne sygnały, ale marki nie przeszły przez kryzys bez szwanku. Biedronka i Royal Unibrew pokazują, że odważne strategie przynoszą efekty.

Biedronka
Sukces sieci Biedronka wiąże się nie tylko z wielką liczbą sklepów i tanimi produktami. Marka wzorowo dba o swój wizerunek.

Wytrwałość popłaca
Szefa marketingu Royal Unibrew Polska zdecydowaliśmy się wyróżnić nie ze względu na jego doświadczenie w branży – wszak doświadczonych marketingowców na rynku nie brakuje – ale za wynikającą z tego doświadczenia odwagę, innowacyjność oraz konsekwencję, które pozwoliły sztandarowej marce firmy odnieść sukces, i to w tak trudnym dla branży czasie.

Menedżerowie w cenie
To kandydaci do pracy zaczynają dyktować warunki – twierdzi Monika Tryc, team leader w firmie Antal International, specjalista od rekrutacji marketerów do firm FMCG.

Konsument wybiera mniej
Jak na zmiany w postawach konsumentów wywołanych recesją zareagował marketing?

Twórz doświadczenia, nie tylko wizerunki
Do niedawna rywalizacja na polskim rynku przypominała wyścig po działki na dzikim zachodzie. Wygrywał ten, kto pierwszy stworzył markę i zajął odpowiednie miejsce w świadomości konsumenta. Marketing koncentrował się więc na tworzeniu, głównie za pomocą reklamy, wizerunków marek atrakcyjnych dla różnych segmentów psychograficznych.
21 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.