UNIKATOWE BADANIE POTENCJAŁU SPONSORSKIEGO SPORTOWCÓW I ROZGRYWEK SPORTOWYCH!

Warto być blisko sportu

W roku UEFA Euro (z udziałem polskiej reprezentacji) i letnich igrzysk olimpijskich w Paryżu (z szansą na co najmniej kilkanaście medali dla Polaków) w pracach redakcji „Media Marketing Polska” nie mogło zabraknąć raportu na temat marketingu sportowego. Przekazujemy na Państwa ręce pełną wersję tego raportu z bardzo ciekawymi – chwilami zaskakującymi – zestawieniami sportowców i drużyn z największą „mocą marketingową” czy sportowców z największym potencjałem marketingowym. (...).

W raporcie każdy znajdzie dużo ciekawych informacji o każdym znanym polskim sportowcu, jak również o tych sportowcach, o których będzie głośno za chwilę. We współpracy z firmą IRCenter powstał raport, który jasno określa, jakie wartości niesie dany sportowiec, jakie marki z nim się kojarzą, jakie mógłby reklamować. Kopalnia wiedzy i kopalnia pomysłów. (...)
W raporcie jest też duży blok analiz przygotowanych przez najlepszych ekspertów z rynku mediów, marketingu i reklamy. Podpowiadają, jak skutecznie zaangażować w działania marketingowe zarówno dojrzałe i młode gwiazdy polskiego sportu, jak i młode i dojrzałe marki.
Mamy nadzieję, że raport „Sport i marketing” będzie źródłem inspiracji, a afekty lektury niebawem zobaczymy na strojach sportowców, w czasie transmisji sportowych i... na półkach sklepowych.

Piotr Machul

W RAPORCIE:
- wyniki badań w podziale na dyscypliny sportowe, indywidualnych sportowców oraz drużyny sportowe
- ich znajomość i popularność
- dopasowane do kategorii produktowych iposzczególnych marek
- top 20 szczegółowych profili sportowców i drużyn o największym potencjale sponsorskim
- top 10 najpopularniejszych aplikacji sportowych
- top 12 markek sportowych (odzież i obuwie)
- najaktualniejsze dane - kwiecień 2024
oraz
- Mocni nie tylko na arenach sportowych - Magdalena Flago, IRCenter
- Pozytywna energia - Michał Mackiewicz, kierownik Wydziału Sponsoringu i Eventów PGE Polska Grupa Energetycz
- Sport w DNA marki - Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee Polska
- Sport to autentyczność i emocje - Aleksandra Marciniak, partnership director Projekt Warszawa, Sportfive
- Wartości sportowca, wartości marki - Monika Płaczkowska, partnerships sales director Sportfive
- Sportowiec uwiarygodnia przekaz - Krzysztof Stępniewski, senior manager athlete partnerships Sportfive
- Paraolimpijczycy szansą dla marek - Justyna Bakalarska-Stankiewicz
- 8 milionów w 30 sekund - Robert Kisiel, Mateusz Kowalczyk, Biuro Reklamy TVP
- Sukces to nie tylko medale - Marcin Klimczak, head of creative futures product, EssenceMediacom
- Sport buduje marki - Michał Gradzik,partner zarządzający Sponsoring Insight oraz Seweryn Plotan, dyrektor zarządzający Sponsoring Insight


JEŚLI JESTEŚ:
- profesjonalistą związanym z rynkiem reklamy, marketingu i mediów
- marketerem, który chce powiązać swoje marki ze sportem lub  już współpracuje ze sportowcami
- profesjonalistą związanym z rynkiem marketingu sportowego
- zainteresowanych sponsoringiem i najlepszymi praktykami w tym obszarze
- lub po prostu fanem sportu

To musisz ten raport mieć!
106 stron
Raport w postaci pliku pdf.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.