Przedstawiamy Państwu raport poświęcony rynkowi motoryzacyjnemu w Polsce, a ściślej – segmentowi samochodów osobowych.
Z pozoru podobnych publikacji jest już wiele. Najlepsze samochody wybierają magazyny, portale, programy TV, stowarzyszenia.
Nasz raport ma nieco inny charakter. Nagradzamy w nim branżę motoryzacyjną w trzech kategoriach powiązanych ze specjalizacją naszej redakcji i zaproszonego jury. Wybieramy najlepszego PR managera i marketing managera, a więc osoby w znacznym stopniu odpowiedzialne za to, jak dana firma i jej marki postrzegane są na rynku.
Głównym tytułem, jaki przyznaliśmy w raporcie, jest Importer Roku motobranży. Ciężar wyłonienia najlepszych spoczął na jury, w skład którego weszli eksperci na co dzień zajmujący się motoryzacją. Po dość długich i burzliwych obradach wytypowaliśmy najlepszych w swoich dziedzinach. Nazwiska zwycięzców oraz tych, którzy znaleźli się wścisłej czołówce, prezentujemy na dalszych stronach raportu.
Najbardziej skomplikowany okazał się proces wskazania Importera Roku. Braliśmy pod uwagę pozycję na polskim rynku, wyniki sprzedażowe, atrakcyjność gamy modelowej, zaangażowanie w różne przedsięwzięcia i akcje, działania komunikacyjne. Na tapetę wzięliśmy wszystkie 49 marek, które dostępne są na polskim rynku. Już choćby z tego powodu zadanie nie było łatwe.
Podstawę do dyskusji stanowiły jednak nie tylko twarde dane, ale też wspólnie wypracowane bardziej „miękkie” kryteria. Ich lista odnosi się do czynników, które naszym zdaniem są niezwykle istotne do sprawnego funkcjonowania na tak konkurencyjnym rynku.
Każdy ranking budzi emocje. Mamy nadzieję, że tak będzie i tym razem. Chcemy, aby ten raport na stałe wpisał się w harmonogram naszych dorocznych publikacji. Tak seksowna branża jak moto w najwyższym stopniu na to zasługuje.  
22 strony
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.