Raport powstał na podstawie badania, które zostało przeprowadzone przez Kantar Polska metodą wywiadów telefonicznych w dniach 28.09-10.10.2022 r. Próbę wyjściową do badania stanowiły połączone listy zgłoszonych przez poszczególne agencje objęte badaniem. Próba ta liczyła 194 kontakty. W badaniu ocenianych było 15 agencji. Wszystkie agencje osiągnęły próbę minimalną, to znaczy zostały ocenione przez minimum 5 respondentów. Wyróżnienia i strzałki pochodzą od redakcji.
Wszelkie dane, w tym finansowe, w portretach agencji są deklaratywne i pochodzą od prezentowanych firm. NOWE ROZDANIE
OSTATNIE LATA BYŁY NIE LADA WYZWANIEM DLA BRANŻY EVENTOWEJ. Nie wszystkim agencjom udało utrzymać się na rynku. Te, które miały wcześniej stabilną sytuację i potrafiły sprawnie dostosować się do online'owych realiów, wyszły z tej próby zdecydowanie mocniejsze. Czasy pandemiczne popchnęły większość agencji w stronę digitalu, dzięki temu wachlarz oferty ich usług się zwiększył. Branża ma nowe narzędzia, nowe kompetencje i często silniejsze działy kreacji. Zdecydowana większość agencji notuje duży wzrost obrotów, co potwierdza, że klienci w miarę możliwości odświeżają swoje budżety eventowe.

Zmagająca się z wieloma problemami branża przeszła próbę pandemiczną. Niestety najwyraźniej nie czas na stabilizację. Przedstawiciele agencji są zgodni, że sytuacja ekonomiczna i polityczna, inflacja i recesja da marketerom w kość, a ci będą musieli znów przeanalizować swoje budżety. Może eventy online znów okażą się remedium.
Katarzyna Kacprzak 28 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.