Raport „Agencje Marketingu Zintegrowanego 2019" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown w dniach 5.02-18.03.2019 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 3104 osób. W tej fali badania zrealizowaliśmy wywiady z 1080 osobami.
Raport zawiera prezentację wyników badania 27 agencji marketingu zintegrowanego.
  Specjaliści poszukiwani
Agencje marketingu zintegrowanego rosły w ostatnich miesiącach razem z rynkiem reklamowym. Trendem jest mocna pozycja firm specjalistycznych.

W niniejszym raporcie prezentujemy portrety ponad 20 agencji marketingu zintegrowanego. Większość z nich ma za sobą bardzo dobry rok. I chociaż firmy te bezpośrednio nie korzystają ze wzrostów na reklamę ATL, to aktywności marketerów przełożyły się także na takie sfery jak promocje, loterie, programy lojalnościowe czy akcje w miejscach sprzedaży (...).
41 stron
Raport w postaci pliku pdf.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.