JAK MÓWIĆ DO OSÓB 50+ Nasza rodzima branża marketingowa już od ponad dwóch dekad, w zasadzie od momentu kiedy zaczął powstawać polski rynek reklamy, wyznaje kult młodości. Dotyczy to zarówno agencji, gdzie wciąż dominują osoby przed czterdziestką, na nawet trzydziestką, ale także marek, których komunikacja wygląda tak, jakby osoby 50+ nie były dla nich ważne.
Czas to zmienić. Trendy demograficzne są jednoznaczne, a osoby starsze stają się coraz bardziej zamożne. Marki i ich agencje coraz wyraźniej zdają sobie z tego sprawę.
Prawdziwym wyzwaniem jest jednak znalezienie formuły komunikacji rynkowej, języka, jakim mają mówić marki do osób 50+. Współcześni seniorzy mają niewiele wspólnego ze stereotypowymi postaciami babci czy dziadka (które ciągle widzimy w większości spotów reklamowych z osobami starszymi w roli głównej).
Ten raport burzy wiele mitów, zachęca, by porzucić wyrobione sądy o starszych konsumentach i by przecierać nowe szlaki. To naprawdę fascynująca lektura! Mam nadzieję, że już niedługo zobaczymy ciekawe, nowatorskie reklamy adresowane do osób 50+.

Tomasz Wygnański
Redaktor naczelny „Media & Marketing Polska" 42 strony
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.