-
O Raportach
Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika. -
Gdzie moge zakupić Raport
Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.
→zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
→zakup raportu w formacie PDF
→kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
-
Wydarzenia związane z Raportami
-
Dostępna przestrzeń reklamowa→Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
→kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
-
Kontakt z Redakcją
Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.