Nadawcy w ciągłym ruchu Sporo wydarzyło się w ostatnich miesiącach na rynku telewizyjnym. Zdecydowanie więcej, niż na koniec 2014 r.wróżyli rynkowi profeci. TVN ma nowego właściciela, a TVP prezesa i nowy (jednoosobowy) zarząd. Marketerzy i ich domy mediowe nauczyli się już nowego słowa – klaster. Biuro Reklamy TVP poszło w ślad za konkurencją i na wzór TVN wprowadziło klastry cenowe uzależnione od wydatków reklamodawców. Rynek przyzwyczaił się do rozbioru biznesu Atmediów i nikt już po tym brokerze nie płacze. Polsat zapowiada kolejne kanały tematyczne, TVN większą synergię z kontentem Scripps Networks, a nowy prezes TVP, że wiosną 2016 r. nadawca pokaże pazur, choćby w ramówkach głównych anten. Tym, którzy pysznili się stabilnością swojego biznesu TV, lekko noski utarł ostatnio nowy gracz – Eleven Sports Network, który wyją łwyjadaczom znaczną część atrakcyjnych praw sportowych. Przy okazji pokazując kierunek, w którym żwawym krokiem mogą pójść niebawem nadawcy (a na pewno producenci) kontentu telewizyjnego – internet. (...) W świecie internetu dynamiczne przemiany. GfK Polonia wygrywa konkurs Polskich Badań Internetu. Wydawcy prasowi wiedzą, że muszą przeobrazić się w nadawców i gros biznesów przenieść do sieci. Kto postawił na wideo online – zaczyna wygrywać. Dzięki coraz bardziej wyrafinowanym strategiom nadawców żyjemy coraz bardziej w świecie ruchomych obrazów i coraz szybszych słów. A może żyjemy coraz mniej, a tylko ruchomych obrazów i słów wokół coraz więcej? 48 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.