Szanowni sympatycy i kibice Po raz pierwszy w ponad 20-letniej historii „Media & Marketing Polska" oddajemy w Wasze ręce tak obszerne kompendium wiedzy o marketingu i sponsoringu sportowym. Temat tak kompleksowy, że zdecydowaliśmy się poświęcić temu segmentowi nasz kolejny raport specjalny. (...)
Niniejszym przedstawiamy najnowsze analizy i badania rynkowe, udało nam się też dotrzeć do – w naszym osądzie – najlepszych rozmówców, którzy od kilkunastu lat śledzą ten segment. Segment zarazem fascynujący, jak i skomplikowany, np. pod kątem uregulowań legislacyjnych. (...)
Przychylam się do tych prognoz, które zakładają, że na przestrzeni najbliższych kilkunastu miesięcy polski rynek marketingu i sponsoringu sportowego będzie wart około miliarda złotych (na początku 2017 r. wg różnych ocen od 700 do 800 mln zł). W tej chwili najbardziej wartościowym (i transparentnym) kawałkiem tego tortu są prawa do transmisji meczów piłkarskiej Ekstraklasy, które wykupiła platforma NC+ za ok. 130 mln zł rocznie.(...)

Życząc samych sukcesów i pozytywnych, sportowych emocji, zachęcam do lektury.

Piotr Pokrzywa
Redaktor naczelny „Media & Marketing Polska" 35 stron
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.