Wierzymy w marki. Chociaż już wielokrotnie wieszczono "koniec ery marek", to okazało się to sporą przesadą. Marki istnieją, a część z nich jest nawet uwielbiana. Niestety, druga część brandów - choć nadal istnieje, jest dla konsumentów mało istotna. W tym roku nasz raport „Marka/Marketer Roku” ma nieco zmieniona formułę. Zamiast jednej marki i jednego marketera oraz wyróżnień postanowiliśmy nagrodzić graczy działających w kilku najgorętszych pod względem marketingowym segmentach. Kategorie te wybraliśmy na podstawie raportu domu mediowego Starlink za pierwszą połowę br. Starlink szacuje wydatki reklamowe brutto poszczególnych marketrów oraz całych kategorii. W raporcie nagrodziliśmy więc marki i firmy działające w segmentach: farmacji, finansów, FMCG (pod tym hasłem połączyliśmy kategorie Starlinka żywność oraz higiena i pielęgnacja), handlu detalicznego, mediów, motoryzacji oraz napojów i alkoholi. Wszystkie z tych kategorii należą do top 10 najsilniej wspieranych reklamowo. Dodatkowo przyznaliśmy tytuł Kampanii Roku i tradycyjnie – Rozczarowania Roku. Liczymy, że ta nowa formuła pozwoli na prezentację szerszej palety ciekawych marek i firm oraz będzie jeszcze lepszą inspiracją dla branży. 26 stron
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.