Między schabem a augmented reality Na świecie OOH jest na fali. Świadczy o tym na przykład liczba ciekawych zgłoszeń w tej kategorii na festiwalu reklamy w Cannes. Reklama zewnętrzna nie tylko może liczyć na coraz większą liczbę odbiorców ze względu na rozwój miast, ale także przybiera coraz ciekawsze formy.
Meble miejskie, rowery, skutery, digitale wyświetlające obok reklam użyteczne informacje czy nośniki cyfrowe wchodzące z odbiorcą w interakcję za pomocą czujników ruchu, np. technologii kinect lub smartfona z NFC. Wszystko to robi ogromne wrażenie, chociaż jest wciąż bardzo odległe od naszej szarej, polskiej outdoorowej kreacji.
Nie mogę się jednak oprzeć wrażeniu, że między digitalem z augmented reality a papierowym plakatem przedstawiającym schab wieprzowy bez kości za 10,99 zł (widziałem w metrze) jest przestrzeń dla pięknego obrazu po prostu. Obrazu, który zaciekawia, zachwyca, wprowadza odbiorcę w inny świat. Sprawia, że miasto staje się piękniejsze.
To pewnie nieco staroświeckie podejście do reklamy. Ale chyba za taką reklamą też tęsknimy. Taką, która niekoniecznie walczy o ważne społecznie sprawy, niekoniecznie burzy konwenanse i niekoniecznie używa technologii. Nie bez powodu wszyscy w redakcji zwróciliśmy uwagę na kampanię OOH magazynu „Vogue Polska”. Subtelne i intrygujące grafiki Julii Mirny sprawiły, że od przystanków nie chce się odrywać wzroku.

Tomasz Wygnański, redaktor naczelny „Media & Marketing Polska” 18 stron
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.