Raport powstał na podstawie badania, które zostało przeprowadzone przez Minds & Roses metodą CAWI (online) w dniach 16-30.09.2024 r. W obecnym badaniu próba wyjściowa wynosiła 316 kontaktów. Ankietę wypełniły 172 osoby. W badaniu ocenianych było 22 agencje. Wszelkie dane, w tym finansowe, w portretach agencji są deklaratywne i pochodzą od prezentowanych firm.

Jakość, rozwój i transparentność

BRANŻA EVENTOWA W POLSCE NIEUSTANNIE SIĘ ROZWIJA, DOSTOSOWUJĄC SIĘ DO ZMIENIAJĄCYCH SIĘ OCZEKIWAŃ KLIENTÓW. W 2024 r.
kluczowe wyzwania, przed którymi stoją agencje, to skalowanie działalności, dążenie do najwyższej jakości obsługi, a także rosnąca potrzeba zrównoważonego rozwoju i wdrażania nowych technologii, takich jak sztuczna inteligencja. Przedstawiciele branży zgodnie podkreślają, że wyzwaniem jest utrzymanie równowagi między innowacyjnością a autentycznością, co wymaga od agencji kreatywności, elastyczności i niezmien-
nie zdolności do dostarczania kompleksowych rozwiązań. (...).

W tym roku nawiązaliśmy współpracę z firmą badawczą Minds & Roses, która odpowiada za przeprowadzenie badania satysfakcji klientów agencji. Zależy nam na analizach wysokiej jakości, które rzetelnie oddają rzeczywisty performance agencji. Nowa metodologia badania obejmuje badanie CAWI (i opcjonalnie CATI), pozwala na uzyskanie wyższych prób poszczególnych agencji. Postanowiliśmy wprowadzić nowość w tegorocznym raporcie – Certyfikaty MMP. Otrzymują je agencje, które zgodziły się na poddanie swojej działalności ocenie klientów oraz dostarczyły nam niezbędne informacje. Niezależnie od wyników badania i pozycji w naszym raporcie, Certyfikat MMP oznacza transparentność agencji i dążenie do najwyższych standardów obsługi klienta.

Katarzyna Kacprzak

32 strony
Raport w postaci pliku PDF
.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.