Klub Agencji Eventowych powstał w kwietniu 2012 r. i chociaż do założycielskiej siódemki dołączyło już kilka kolejnych agencji, KAE nie zrzesza jeszcze większości tych, które działają na naszym rynku. Co prawda liczba i pozycja rynkowa agencji, które obecnie należą do KAE, oznacza, że pod jednym dachem udało się zebrać dużą część liderów rynku eventowego, ale chcemy więcej. Tworząc ten raport, mamy nadzieję, że podobnie jak w przypadku agencji reklamowych czy domów mediowych będzie on kiedyś przeglądem branży i przewodnikiem dla klientów szukających najważniejszych informacji o ich potencjalnych współpracownikach. W tegorocznym raporcie przedstawiamy dziesięć agencji, które zdecydowały się poddać ocenie i dowiedzieć się przede wszystkim, jak oceniają ich klienci. Wyniki badań satysfakcji klientów nie tylko pozwalają na wyłonienie najlepszych, ale co najważniejsze, wskazują te obszary, które wymagają dalszej pracy i poprawy, żeby być jeszcze lepszym partnerem w biznesie. Liczymy, że z roku na rok będziemy mogli przedstawiać Państwu coraz więcej agencji i żaden z kluczowych graczy nie zostanie pominięty. Badanie zostało przeprowadzane metodą CATI (computer assisted telephone interviews) w dniach 16 lipca – 17 sierpnia 2015 r. Próbę wyjściową do badania stanowiły połączone listy klientów zgłoszonych przez poszczególne agencje objęte badaniem. Próba ta wynosiła 131 kontakty. Spośród 131 kontaktów z próby wyjściowej udało się zrealizować 81 wywiadów. 32 strony
Raport w postaci pliku PDF oraz wersji papierowej.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.