Pamiętajcie o eventach Nadzwyczajna sytuacja, której doświadczamy, dotyka zwłaszcza branżę eventową. Dlatego chcemy przypomnieć wszystkim marketerom, jak ważnym narzędziem są eventy, i promować najlepsze praktyki w tym zakresie.
Mamy nadzieję, że po ustaniu pandemii klienci z chęcią wrócą do korzystania z eventów i jeszcze bardziej docenią ten kanał komunikacji.
Aby wspomóc branżę eventową, a marketerom przypomnieć o tym, jak ważnym mogą być elementem komunikacji, poprosiliśmy agencje o przysłanie najciekawszych case'ów z ostatnich miesięcy. Na naszą propozycję odpowiedziało 11 firm.
Poniżej zaś prezentujemy zasady dobrych praktyk w branży eventowej na czas kryzysu, które zostały opracowane i są rekomendowane przez 22 agencje, pod auspicjami organizacji branżowych.
Pamiętajmy o eventach. Pamiętajmy o roli, jaką mogą odegrać w komunikacji.
16 stron
Raport w postaci pliku pdf.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.