"Raport Agencje Marketing Services i Digital 2021" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) w dniach 22.03-27.04.2021 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 2470 osób. W raporcie znajdują się opisy 17 agencji marketing services oraz 18 agencji digital. Sprzedaż, ale i customer experience
W raporcie „Marketing Services" prezentujemy firmy o wielu specjalnościach i dlatego też ich sytuacja po pandemicznym roku może być różna. Większość jednak oferuje tak potrzebne dziś marketerom usługi wsparcia sprzedaży, że nie muszą bardzo martwić się o przyszłość.

W świecie post-COVID i post-cookies
Koniec jest bliski. Tym razem nie chodzi o koniec epidemii, ale o 3rd party data, bez których realizacja działań digital może być trudniejsza i przełoży się na niższą dynamikę rynku. 56 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.