Pandemiczna transformacja cyfrowa w OOH? Czemu nie

ROK 2021 BYŁ ZNACZNIE LEPSZY DLA BRANŻY OUT OF HOME NIŻ NAJTRUDNIEJSZY PANDEMICZNY 2020. Konsumenci wrócili do miast, sklepów i centrów handlowych, a marketerzy odmrozili wydatki na outdoor i indoor. Jednak wciąż wpływy firm OOH w ub.r. były o ok. 25% niższe niż w ostatnim „normalnym” roku 2019. Digital OOH rósł szybciej niż cały rynek, ale wciąż tradycyjne nośniki to 3/4 całości przychodów branży.

Czy podobnie jak w innych sferach życia pandemia przyspieszy transformację cyfrową, tym razem w OOH? Bardzo bym chciał, aby tak było, ale chyba największą barierą jest niezrozumienie możliwości tego medium przez marketerów oraz przez agencje. Aby dowiedzieć się czegoś więcej o przyszłości
DOOH, warto przeczytać wywiad z Damianem Reznerem ze Screen Network, który jest niestrudzonym, użyjmy tego słowa, „ewangelistą” branży.

Nie do końca rozumiem, dlaczego spektakularne przykłady z USA, Chin, ale także dobrze znanej nam Wielkiej Brytanii jakoś nie do końca przemawiają do naszych marketerów. Być może edukacja dotrze inną drogą. Branżą DOOH interesuje się Google oraz inne firmy martech. Jeżeli DOOH zostanie
zintegrowane z narzędziami digital, to może wtedy okaże się bardziej dostępne i atrakcyjne dla reklamodawców. Bo każdy marketer po pandemii jest już przecież specjalistą od digitalu. Redaktor naczelny "Media Marketing Polska",
Tomasz Wygnański
22 strony
Raport w postaci pliku pdf.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2022 VFP Communications Ltd.