W poszukiwaniu nowej waluty Rok 2021 nie był przełomowy dla rynku telewizyjnego. Ale zapamiętamy go jako czas kilku ważnych zdarzeń, które mogą przyczynić się do tego, że to rok 2022 będzie przełomem. Nikt nie spodziewał się tej rewolucji. Latem br. firma badawcza Nielsen zapowiedziała, że już od września rozpocznie publikację danych z monitoringu oglądalności telewizji na tradycyjnych urządzeniach domowych uzupełnionych o dane na temat oglądalności TV poza domem – czyli tzw. out of home viewing, który w branży błyskawicznie zyskał nieco mylący skrót OOH. Nowe badanie oparto na fuzji danych pochodzących z panelu telemetrycznego Nielsena z danymi Gemiusa (z badania Mediapanel). Pomiar oglądalności opiera się na panelu liczącym obecnie ok. 8,5 tys. osób. Dane do Mediapanelu dostarcza blisko 2,1 tys. osób ze smartfonami i specjalną aplikacją.(...)
Piotr Machul, zastępca redaktora naczelnego „Media Marketing Polska”
28 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.