Zarówno media, jak i marki szykują się już do piłkarskiego Euro i igrzysk olimpijskich.
Sport jest jedną z pierwszych dziedzin, które wróciły do normalności.


Tematy raportu:
• Wielobój nieoczywisty
Na największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić. Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.

• Sport na wielu ekranach
Co czeka kibiców w 2021 r. Zapowiedzi nadawców.

• Bieg dwa razy szybszy
– Kiedyś rządziły dystrybucja i zasięgi, teraz najważniejszy jest kontent i to on decyduje, kto jest najlepszy – twierdzi Marek Szkolnikowski, dyrektor TVP Sport.

• Internet zmienia sport
Wielki sport żyje ze sprzedaży praw do transmisji telewizyjnych. W jaki sposób rozwój OTT zmieni ten biznes?

• Siatkówka to nie piłka nożna. Ale może to lepiej?
Sukcesy siatkarek i siatkarzy powinny bardziej zainteresować marketerów.

• Eksperci o marketingu sportowym

• Odczarować wizerunek e-sportu
O szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.
35 stron
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.