Raport specjalny "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2014" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown SMG/KRC metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) w dniach 20.01-03.03.2014 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 4155 osób. Zostały zrealizowane wywiady z 1169 osobami.

Dokręcanie śruby
Szaleństwo obniżania kosztów reklam w telewizji doprowadziło do eksplozji przetargów na planowanie i zakup. Właściwie na zakup. Na strategię miejsca pozostało niewiele. W tej rzeczywistości biznesowej stracili wszyscy. Według analiz RECMA w ub.r. przeprowadzono w Polsce ponad 100 przetargów. Kolejny z badanych rynków w Europie miał ich ok. 60. Każdy taki przetarg to godziny pracy zespołu, analiz rynku, a przede wszystkim oszacowanie ryzyka wejścia do gry. I wszystko na własny koszt. Wynagradzanie agencji za udział w konkursie to luksus, na który nie stać już nawet najbogatszych marketerów,
108 strony
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.