W raporcie prezentujemy najlepszych – zdaniem naszego jury – operatorów, marketing managerów oraz PR managerów w branży.
Przy wyborze operatora przyjęliśmy następujące kryteria: zmiana netto bazy klientów liczona kwartał do kwartału, łączna liczba klientów/abonentów, przychody oraz wyniki netto.
Wybierając marketing managera, staraliśmy się wskazać jego faktyczne dokonania w zakresie spójności strategii marketingowej i realizacji kampanii reklamowych, które były nośnikiem tej strategii. Braliśmy pod uwagę oryginalność i wyrazistość przekazu.
Typując PR managerów, ocenialiśmy ich podejście do pełnionych obowiązków, w tym profesjonalizm, zaangażowanie, otwartość, łatwość kontaktu. W raporcie między innymi: - Reklamowa potęga. Telekomy większość aktywności marketingowych kierują na rynek konsumencki. To mnóstwo komunikatow, zważywszy, że sektor ten dzierży 12 proc. calego tortu reklamowego.
- Czas konwergencji. Rynek komunikacji elektronicznej i jego główni aktorzy. 18 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.