Raport specjalny "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2024" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar metodą CATI (Computer Assisted Telephone Interviews) w dniach 5 marca - 11 kwietnia 2024 r. Próbę wyjściową stanowiła grupa 2804 osób. W tej fali badania zrealizowaliśmy wywiady z 1420 osobami. W raporcie znajdują się opisy 62 agencji reklamowych oraz 24 domów mediowych. To już 23. edycja badania satysfakcji klientów agencji reklamowych i domów mediowych przeprowadzona przez firmę Kantar na nasze zlecenie. Agencje pod lupą „MMP”
Doroczny raport „Media Marketing Polska” – „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe” – ma już blisko trzy dekady.
Przez ten czas zmieniał się świat reklamy, media, a nawet skład redakcji naszego magazynu i właściciel wydawnictwa. Jedno od początku się nie zmienia: od zawsze był to najważniejszy na naszym rynku raport opisujący agencje reklamowe i mediowe. Tak było i tak jest. Ze swojej strony obiecujemy: i tak będzie w kolejnych latach. Wiemy, że raport żyje cały rok i że jest ważnym „narzędziem” wspomagającym przygotowania do przetargów oraz obserwację konkurencji. Wiemy też, że przyznawane w ramach raportu nagrody i wyróżnienia są przedmiotem dyskusji wielu działów marketingu oraz pretekstem do świętowania w kilku, kilkunastu agencjach lub katalizatorem zazdrości w kilkudziesięciu pozostałych. Mamy nadzieję, że przy okazji i raport, i nagrody są również zachętą do poszukiwania jeszcze bardziej kreatywnych, innowacyjnych i skutecznych rozwiązań biznesowych.

Piotr Machul
108 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.