Raport "Agencje Marketingu Zintegrowanego 2014" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown SMG/KRC w dniach 20.01-03.03.2014 r.
  BTL-OWY NIE ZNACZY GORSZY

Warto zadać sobie pytanie, czy grupy reklamowe działające w Polsce nie byłyby dziś w bardziej komfortowej sytuacji, gdyby zamiast jednej nogi - ATL, miały drugą - BTL, i przez to bardziej zdywersyfikowany biznes.

Tym razem w raporcie prezentujemy portrety ponad 25 agencji marketingu zintegrowanego. Ten rekordowy wynik oznacza, że coraz więcej podmiotów jest na tyle rozpoznawalnych ima na tyle liczną grupę klientów, aby przedstawić je w badaniu. Są wśród tych agencji zarówno firmy prawdziwie multidyscyplinarne, jak i specjaliści zajmujący się np. field marketingiem czy bazami danych. Mimo trudnego roku dla całej branży większość agencji deklaruje wzrosty przychodów i zatrudnienia, chociaż nie są to wzrosty takie jak kilka lat temu – gdy nawet duże agencjemogły pochwalić się kilkudziesięciostronicową dynamiką. 25 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.