CZAS BRANDINGU
Niezła sytuacja polskiej gospodarki przekłada się na nastroje konsumenckie. Kosumenci chcą kupować, ale są jeszcze bardziej wymagający. Kolejny raport „Marka/Marketer Roku” zaczynamy w niezłych nastrojach. Rynek reklamowy powoli rośnie, rośnie też sprzedaż w kluczowych segmentach produktów wspieranych marketingowo, ale w niektórych, np. FMCG, już nie tak szybko. Konsumenci chcą kupować, wydawać pieniądze, ale są o wiele bardziej sprytni niż kiedyś i wciąż poszukują najlepszej wartości. Wartości, czyli niekoniecznie ceny, ale relacji ceny do korzyści, jakie daje marka i produkt.
Pogłoski o śmierci marek okazały się grubo przesadzone. Faktem jest, że private labels coraz śmielej wchodzą na rynek. Faktem jest, że konsumenci czasem zachowują się cynicznie i kupują po prostu najtaniej. Ale to nie znaczy, że marka nie może już oczarować, nie znaczy, że w marce nie można się zakochać. 20 stron
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.