Raport zawiera portrety biur reklamy telewizji, magazynów, dzienników, stacji radiowych i firm reklamy zewnętrznej oraz portali internetowych. Przedstawione w nim są badania przeprowadzone na zlecenie redakcji przez instytut SMG/KRC Millward Brown Co. dotyczące oceny poziomu satysfakcji klienta. Każdy z portretów zawiera ocenę pracy biura sporządzoną na kilku fundamentalnych wymiarach (np. elastyczność, przejrzystość polityki cenowej, szybkość reakcji na potrzeby klienta). Respondentami badania byli przedstawiciele domów mediowych i agencji reklamowych zajmujących się na co dzień kontaktami z mediami. Poszczególne prezentacje wzbogacają opisy metodologii, szczegółowe wnioski oraz obszerny komentarz redakcyjny omawiający specyficzne problemy biur

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.