Internet niepotrzebuje promocji Patrząc na rynek internetowy, można odnieść wrażenie, że codziennie pojawia się nowy trend, który zmieni zasady gry. Niedawno kolega zaprezentował mi kolejną nowość – pojęcie contextual marketingu w kontekście chęci napisania felietonu na ten temat. Zrobiło mi się słabo. Internet, ale nie tylko to medium, wytwarza nowe gałęzie, wokół których jak głodne wrony krąży niezliczona masa ekspertów w celu promocji nie narzędzi, ale mam wrażenie samych siebie.
Po propozycji mojego znajomego zacząłemsię zastanawiać, czy rzesza młodych ludzi, którzy pojawiają się w naszej branży, wytyczając nowe segmenty rynkowe, ma w ogóle pojęcie, że istnieje po prostu pojęcie marketingu? A wszystko, co nowe, wyznacza człowiek i jego rozwój, dzięki czemu również marketing ma szansę się zmieniać. Tylko po co tworzyć te wszystkie dziwne hasła zamazujące obraz odwiecznie połączonych naczyń mediów i marketingu? 31 stron
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.