Raport "Agencje Marketingu Zintegrowanego 2016" opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown w dniach 10.02-18.03.2016 r.
MIŁA HOSTESSA WCIĄŻ DZIAŁA
W tegorocznym raporcie prezentujemy portrety 27 agencji marketingu zintegrowanego. Są to firmy o bardzo różnej specyfice. Od dużych – oferujących obsługę 360 stopni, przez specjalistów proponujących np. eventy czy loterie, aż po mniejsze firmy obsługujące często kilku, ale bardzo wiernych klientów w określonych obszarach. W tym wydaniu siedem firm zadeklarowało obroty powyżej 10 mln zł, co w tej branży oznacza firmę dużą. Można podejrzewać, że kolejne 2-3 także mogą mieć takie obroty, ale nie ujawniły danych, czyli na rynku BTL mamy około 10 dużych podmiotów. 35 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.