Strzelec wyborowy
Rossmann nie tylko zadziwia rozmachem swojej ekspansji, ale także nowymi propozycjami w ofercie i nowoczesnymi narzędziami marketingowymi.

Nju i Plush – drugie marki
Operatorzy komórkowi Orange Polska (druga marka: Nju Mobile) i Polkomtel (marka Plush) pokazali, że marketerzy obsługujący miliony klientów przy odrobinie wysiłku są w stanie wykreować ciekawe brandy z prawdziwą osobowością.

Powrót Unilevera na rynek chemii
Wydawało się, że na rynku chemii i proszków do prania nic się już ciekawego nie wydarzy, a tymczasem Unilever uznał ten segment ponownie za interesujący.

Deser całoroczny
Zadziwia nie tylko tempo wzrostu produkcji i konsumpcji lodów w Polsce, ale także różnorodność produktów, marek rzemieślniczych oraz premiumizacja rynku.

Powrót Roku – Nokia
To z pewnością wydarzenie roku nie tylko na rynku telefonów komórkowych. Kultowa niegdyś marka, która jednak przespała boom na smartfony i z tego powodu zeszła z rynku, powraca. I to w dobrym stylu.

Umiarkowany optymizm branż
Z raportu Starcomu wynika, że w I półroczu 2017 r. dziesięć sektorów zintensyfikowało swoje inwestycje reklamowe. Najwięcej wydawano w sektorach handel, napoje i alkohole oraz motoryzacja. Wydatki ograniczyło sześć sektorów – najbardziej żywność i finanse. 12 stron
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.