To wyjątkowa publikacja ekspercka, zawierająca podsumowanie sytuacji w branży wydawniczej, informacje o nowych trendach i prognozy na przyszłość oraz komentarze przedstawicieli głównych wydawnictw i świata reklamy.

Tradycyjnie o tej porze roku, MMP (Media & Marketing Polska) – najstarszy ogólnopolski magazyn poświęcony mediom, reklamie i marketingowi – publikuje raport poświęcony sytuacji na rynku prasowo-reklamowym. Analizę przygotował zespół miesięcznika pod przewodnictwem redaktor naczelnej Marzenny Reyher i Joanny Dziwisińskiej, eksperta od rynku prasowego w Polsce, która podsumowuje najważniejsze aspekty krajowej działalności wydawniczej. Zamiast wieszczyć rychły upadek rynku prasowego w Polsce, należy się zastanowić nad pozytywnymi aspektami cyfryzacji przekazu oraz zaplanować kolejne synergie między wydawnictwami – mówi Dziwisińska.

Raport składa się z czterech części.
Zaczyna się analizą sytuacji, którą wraz z ekspertami MMP przeprowadzili przedstawiciele koncernów medialnych, wydawnictw (redakcje i biura reklamy) oraz reprezentanci domów mediowych.
Z kolejnej części dowiemy się, które tytuły prasowe bronią pozycji liderów czytelnictwa, gdzie zanotowano najbardziej zaskakujące spadki i kto jest ulubionym reklamodawcą polskich dzienników, tygodników opinii i segmentu pism luksusowych.

Część trzecią stanowią rozmowy z osobami wyróżnionymi tytułem Menedżera, Redaktora Naczelnego, Dyrektora Biura Reklamy i Wydawcy Roku. Są to postaci z jednej strony budzące respekt, a nawet strach wśród konkurentów i kontrahentów, a z drugiej – wizjonerzy i pasjonaci, błyskawicznie reagujący na potrzeby odbiorców i stawiający czoła trudnościom, z którymi przyszło borykać się prasie na całym świecie – mówi Juliusz Donajski, prezes wydawnictwa VFP Communications i pomysłodawca raportu.

W ostatnim rozdziale eksperci MMP podsumowują zmiany właścicielsko-kadrowe w czołowych polskich wydawnictwach, a przedstawiciele branży reklamowej dzielą się swoją opinią co do kierunku dalszych przemian prasy nie tylko w Polsce.

40 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.