Po raz czwarty prezentujemy wyniki badania satysfakcji klientów AGENCJI INTERAKTYWNYCH przeprowadzonego przez Instytut Millward Brown SMG/KRC na zlecenie redakcji "Media & Marketing Polska". Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 20.01-03.03.2014 r.
  STANĄĆ DO WALKI

Przetargowa wojna przyniosła wiele ciekawych rozstrzygnięć. Niektóre agencje interaktywne przeistoczyły się w firmy o charakterze full service. Doczekaliśmy się rółnież upragnionych akwizycji do holdingów sieciowych. Za nami bardzo ciekawy rok polskiej branży digital.

Obsługa interaktywna nie spada agencjom z nieba. Przetargi na digitalm ają zazwyczaj charakter lokalny, decyzje co do wyboru zwycięskiego partnera rzadko zapadają w centralach zlokalizowanych w największych stolicach świata. Zdarza się jednak, że agencje lub dywizje interaktywne domów mediowych otrzymują zlecenia z sieci, co raczej je deprymuje, bo ograniczają się wtedy do roli podmiotu wykonawczego, bez możliwości większej dyskusji ze zleceniodawcą. Ale sieciowe struktury również trafiają na listy największych lub najbardziej prestiżowych przetargów. A takich nie brakowało zarówno w ubiegłymroku, jak i w pierwszej połowie obecnego. Po konkursach często też okazuje się, że zakres współpracy nie może być ograniczony do internetu, a najlepsze pomysły trafiają do większości mediów.
36 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.