Raport „Agencje Public Relations 2022” opracowany na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar w dniach 1-13 czerwca 2022 r. Próbę wyjściową do badania stanowiły połączone listy klientów poszczególnych agencji PR, przekazane do „MMP". Cała lista liczyła 280 kontaktów.
Raport zawiera prezentację wyników badania 22 agencji public relations.

Czas uczenia się nowych rzeczy i oduczania starych
Po raz piąty przygotowaliśmy Raport „Agencje PR”, podsumowujący kondycję branży public relations na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy. Głównym filarem naszej publikacji jest badanie satysfakcji klienta realizowane przez naszą redakcję wspólnie z agencją badawczą Kantar, co czynimy od kilku lat. W tegorocznym badaniu uczestniczyły 22 agencje (w ub.r. pula wynosiła 18). Większość to regularni uczestnicy badania, pozostałe agencje wzięły w nim udział po raz pierwszy, co bardzo nas ucieszyło, ponieważ dzięki temu możliwe jest uzyskanie szerszego obrazu rynku i jego zróżnicowania. Wydaje się, że poziom oferowanych usług był lepszy niż przez rokiem, co widać w wystawionych notach klienckich.

32 strony
Raport w postaci pliku pdf.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.