Raport powstał na podstawie badania, które zostało przeprowadzone przez Kantar Polska metodą wywiadów telefonicznych w dniach 09.03-08.04.2020 r. Próbę wyjściową do badania stanowiły połączone listy zgłoszonych przez poszczególne agencje objęte badaniem. Próba ta liczyła 197 kontaktów. W raporcie prezentowane są wyniki 14 agencji. Agencje eventowe jeszcze nas zaskoczą To jest bardzo trudny czas dla branży eventowej. Decydujemy się jednak na publikację raportu o agencjach eventowych, aby właśnie w tym nietypowym momencie podkreślić ich kompetencje i nagrodzić najlepszych. Minęło dziesięć miesięcy od początku pandemii i można już zaobserwować najważniejsze trendy na rynku. Powrotu do tradycyjnych eventów nie ma i jeszcze długo nie będzie. Eventy online są naturalnym rozwiązaniem, chociaż w większości przypadków nie pozwalają na uzyskanie takich przychodów jak te tradycyjne.  Warto jednak zwrócić uwagę na jeszcze jeden trend. Przez lata prosperity w eventach i dojrzewania tego rynku niektóre agencje wykształciły w sowich strukturach liczne kompetencje kreatywne, cyfrowe czy związane np. z produkcją wideo. Teraz te kompetencje pomagają w wydarzeniach online, ale mogą też stać się początkiem budowania zupełnie nowej oferty. Jesteśmy przekonani, że agencje eventowe mogą dzisiaj konkurować na niektórych polach z kreatywnymi, BTL czy digitalowymi. W raporcie prezentujemy wyniki badania firmy Kantar Polska i dane dotyczące biznesu agencji w roku 2019. Na tych danych opieramy także nasze wyróżnienia i oceny. Wiadomo, że w ostatnich miesiącach wiele się zmieniło w tych firmach, ale na pewno dobre agencje nadal mogą zaproponować klientom świetne rozwiązania, nawet w obecnych warunkach pandemii. Chcemy, aby ten raport stał się promocją branży i wyróżniających się firm, bo branża ta, chociaż doświadczona ciężko, jeszcze nas pozytywnie zaskoczy. 17 stron
Raport w postaci pliku PDF.

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.