Anna Wątła, redaktor naczelna,
manager ds. relacji członkowskich IAB Polska

Niniejszy raport jest już 11. podsumowaniem działań i funkcjonowania rynku internetowego w Polsce.
Dokument stanowi wiarygodne źródło informacji dla przedstawicieli rynku i marketerów. Rozdziały zostały napisane przez przedstawicieli grup roboczych IAB Polska. Mając na uwadze wartość merytoryczną raportu, w tym roku do prac nad raportem została powołana rada merytoryczna. Oprócz informacji rynkowych i danych z przeprowadzonych badań opisaliśmy również działania poszczególnych grup roboczych, a także korzyści z członkostwa w IAB Polska, do którego serdecznie zachęcamy firmy z branży internetowej.

Paweł Kolenda, redaktor merytoryczny,
dyrektor ds. badań IAB Polska

Rok 2013 po raz kolejny pokazał, że rynek komunikacji cyfrowej posiada ogromny potencjał rozwojowy.
Wśród niewątpliwych sukcesów należy odnotować, że internet jako jedyne medium zanotował w Polsce wzrost wydatków reklamowych, penetracja nowoczesnych urządzeń mobilnych z dostępem do sieci internet wzrosła o kilkadziesiąt procent, a oglądalność treści audiowizualnych online wzrosła o kilkaset milionów. To zaś tylko kilka segmentów tego złożonego ekosystemu, który rozwija się w ogromnym tempie. Spodziewane w roku 2014 ożywienie gospodarcze powinno przełożyć się na kolejne spektakularne sukcesy tej branży.

Rada merytoryczna:
· Piotr Kowalczyk, przewodniczący rady merytorycznej, kierownik działu produktu reklamowego Display Media Impact Polska.
· Teresa Wierzbowska, doradca zarządu Cyfrowego Polsatu ds. public affairs, prezes stowarzyszenia Sygnał.
· Andrzej Garapich, prezes PBI.
· Krzysztof Sobieszek, dyrektor strategiczny Zenithoptimedia Group. Plik do pobrania 6,9 MB: Raport Strategiczny IAB Polska - Internet 2013 100 stron Prenumerata "Media & Marketing Polska"  

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „OOH”, „Wydawcy”, „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Interaktywne”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Marka/Marketer”, „Nadawcy”, „Biura reklamy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media & Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu Media Marketing Polska lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu Media & Marketing Polska
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Agencje Reklamowe i Domy Mediowe
    Gala kokursu Golden Arrow, na której przyznawane są statueteki dla firm nagrodzonych i wyróznionych w rapocie specjalnym "Agencje Marketingu Zintegrowanego"
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Pobierz najnowsze media reklamowe dla magazynu "Media Marketing Polska"
    Pobierz cennik reklam
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.