BEZCENNA REPUTACJA

 
W „Media & Marketing Polska" dotychczas pisaliśmy rzadko o rynku PR. Czas to zmienić. Agencje rozwijają się dziś w dwóch obszarach – konsultingu korporacyjnego i brand PR. Ta druga dziedzina w dużej mierze przypomina obecnie to, co robią agencje digital czy social media – chodzi m.in. projekty influencerskie i social media. Stąd nasze zainteresowanie światem PR jest całkowicie zrozumiałe.
Wydaje się jednak, że to właśnie konsulting w dziedzinie wizerunku firmy będzie miał jeszcze większy wpływ na to, co myślą o jej markach konsumenci. Reputacja ma coraz większą wartość. Chodzi nie tylko o wiarygodność firmy, jakość produktów, ale także jej zaangażowanie społeczne, ekologię, odpowiedzialność.
Być może przy półce Polak jeszcze nie zastanawia się nad tym, jaką politykę CSR prowadzi dana firma, ale jednocześnie wszystkie badania pokazują, że konsumenci chcą, aby marki i firmy rozwiązywały problemy kraju czy nawet planety.
To nasza pierwsza próba zagłębienia się w rynek PR. W tym roku o udostępnienie danych do portretów poprosiliśmy wyłącznie agencje, które znalazły się w rankingu fee income Związku Firm Public Relations. Nie wszystkie odpowiedziały na naszą prośbę. W przyszłości chcemy, aby raport był znacznie obszerniejszy. Planujemy badanie satysfakcji klientów agencji, na wzór naszego badania agencji reklamowych czy domów mediowych. Wszystkie zainteresowane firmy będą mogły wziąć w nim udział. 18 stron
Raport w postaci pliku pdf.
 

  • O Raportach

    Seria opracowań dotyczących poszczególnych sektorów rynku mediowo-reklamowego
    ( „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe”, „Agencje Marketingu Zintegrowanego”, „Agencje Digital”, „Biura reklamy”, „Marka/Marketer”, „Agencje PR”, „Sport i Marketing”, „OOH”, „Wydawcy”, „Nadawcy”, „Kronika”).
    Zawartość merytoryczną raportów stanowią podsumowania wydarzeń minionego roku, opis aktualnych trendów oraz prognozy szans i zagrożeń w najbliższej przyszłości. Raporty redagowane są przez zespół dziennikarzy „Media Marketing Polska” i zgodnie z harmonogramem wydawniczym dołączane do wybranych wydań miesięcznika.

  • Gdzie moge zakupić Raport

    Raporty specjalne są dostępne razem z prenumeratą magazynu „Media Marketing Polska” lub w postaci dokumentu w formacie PDF.

    zakup prenumeraty magazynu „Media Marketing Polska”
    zakup raportu w formacie PDF
    kontakt bezpośredni do opiekuna produktu
    Piotr Łukowski

  • Wydarzenia związane z Raportami

    Gala Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych
    kontakt w sprawie wydarzeń
    Anna Pastor
    Katarzyna Wlostowska

  • Dostępna przestrzeń reklamowa

    Czytaj najnowsze wydanie miesięcznika "Media Marketing Polska"
    kontakt w sprawie reklamy i sponsoringu
    Paweł Balcerek

  • Kontakt z Redakcją

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2024 VFP Communications Ltd.